بایگانی‌ها

کمک «بازی مرکب» به سریال ژاپنی «آلیس در سرزمین مرزی»

کمک «بازی مرکب»  به سریال ژاپنی «آلیس در سرزمین مرزی»
کمک «بازی مرکب» به سریال ژاپنی «آلیس در سرزمین مرزی»

«بازی مرکب» بینندگان سریال ژاپنی دیستوپیایی «آلیس در سرزمین مرزی» را افزایش داد.

سریال بازی با مرگ و ژاپنی «آلیس در سرزمین مرزی»,قبلاً برای نتفلیکس موفقیت آمیز بود. اما با موفقیت جهانی سریال کره جنوبی «بازی مرکب»، غول سامانه های آنلاین این فرصت را غنیمت شمرد تا «آلیس…» را دوباره به یک موفقیت تبدیل کند.

.
مدیران این شرکت در سمیناری که روز سه شنبه در TIFFCOM، بازار خرید حقوق و امتیازها در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم توکیو برگزار شد، الگوریتم ها و استراتژی های پیشنهادی خود را ارائه دادند.
.
مایکل اسمیت، مدیر نتفلیکس مستقر در توکیو و مسئول نوآوری تولیدات، گفت که این شرکت قصد دارد تجربه تماشا را برای هر یک از اعضا طراحی کند. او “آلیس” را به عنوان مثال ذکر کرد. سریال اکشن علمی تخیلی محصول ۲۰۲۰ در توکیوی متروکه‌ای اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان در بازی‌های زندگی یا مرگ شرکت می‌کنند، سریال بر اساس یک کمیک پرفروش است و توسط کارگردان فیلم‌های اکشن، ساتو شینسوکه کارگردانی شده است. سریال در 10 دسامبر 2020 پخش شد و در نزدیک به 40 کشور و منطقه به ده محصول برتر و پر بیننده نتفلیکس رسید.

پس از پخش «بازی مرکب» در سپتامبر 2021، نتفلیکس به طور متقابل سریال آلیس” را تبلیغ کرد. «بازی مرکب» یک پیش فرض مرگبار مشابه و یک داستان پر حادثه دارد

اسمیت می‌گوید:«ما هیجان زده شدیم وقتی بسیاری از اعضایی سامانه که «بازی مرکب» را کشف و تماشا کردند، برای اولین بار شروع به کشف «آلیس» کردند. سرویس ما ارتباط میان دو سریال را دریافت و شروع به توصیه «آلیس» به اعضای بیشتری کرد که قبلاً نمایش را ندیده بودند.»