بایگانی‌ها

کمک دی کاپریو به دیگران

درگیر بحران آب و هوایی شدیم
درگیر بحران آب و هوایی شدیم

حال دی کاپریو و اپرا وینفری دست به دست هم داده اند تا در شرایط فعلی به خانواده های کم درآمد کمک کنند و توانسته اند پانزده میلیون دلار برای کمک به این خانواده ها پول جمع آوری کنند.
میلیون ها شهروند آمریکایی در دوران پاندمی ویروس کرونا، قرنطینه و شوک اقتصادی با مشکلات معیشتی روبه رو شده اند.
دی کاپریو و لورین با هم پنج میلیون دلار به این بنیاد شخصا کمک کردند که یک سوم پول جمع اوری شده می شود.اپرا وینفری نیز یک میلیون دلار شخصا پرداخت کرده است.کمپانی اپل پنج میلیون دلار،بنیاد فورد یک میلیون دلار اهدا کرده اند. اپرا وینفری برای جمع اوری پول برنامه های تدارک دیده است. در مجموع اپرا وینفری از زمان شیوع ویروس کرونا در آمریکا به سازمان های مختلف ده میلیون دلار کمک کرده است.

. زاک افرون بازیگر سی و دو ساله هالیوود برای اولین بار با دی کاپریو در سال دو هزار و هشت ملاقات کرد، آنها کنارهم در یک مسابقه بسکتبال تیم لیکرز لس آنجلس نشسته بودند. دی کاپریو سپس از افرون برای خوردن صبحانه در خانه خود دعوت کرد. افرون می‌گوید دراین مهمانی دی کاپریو چندین نکته درباره شهرت و کنارآمدن با این موضوع به او یاد داد. .

 

افرون بخاطر می‌آورد که صبحانه خیلی عالی نبود اما صحبت‌های دی کاپریو برای کنار آمدن با پاپاراتزی‌ها آموزنده بود.
او گفت:«دی کاپریو خودش وافل آماده کرد اما آن را سوزاند و سپس پن کیک درست کردیم.من میلیون ها سوال در ذهنم داشتم. مسلما آن دوره با پاپاراتزی‌های فراوانی در زندگی سروکار پیدا کرده بودم. من از او پرسیدم چطور با پاپاراتزی ها کنار می‌آیی؟ دی کاپریو به من پاسخ داد که راستش تو یکمی متفاوت تر با این موضوع برخورد می‌کنی.» .

وقتی که زاک افرون به خانه دی کاپریو آمد توسط ده ماشین پاپاراتزی تعقیب شد.
دی کاپریو به زاک افرون فهماند فقط او نیست که با پاپاراتزی ها درگیر است.او به افرون گفت زیاد اضطراب و استرس نداشته باش.تو مشکلی نداری.
زاک افرون فکر می‌کند که دی کاپریو با این کارش به یک بازیگر جوان تر کمک کرد.و این بهترین کاری بود که می توانست انجام بدهد.