بایگانی‌ها

کودک درون جوناه هیل

کودک درون جوناه هیل
کودک درون جوناه هیل

دنیای تصویرآنلاین-جوناه هیل مجله‌ایی  مجانی تاسیس کرد که شامل گفتگوهای انگیزشی و شاد با دوستانش است.

ستاره«مانی بال» در دوران کارگردانی «سال‌های میانی 90» به ایده کودک درون فکر کرد و احساس کرد نیاز به مجله دارد، جایی که دوستانش  و کارشناسان سلامت روان  از پذیرش و فائق آمدن بر سختی‌ها بگویند.

جوناه هیل که در برنامه الن دی جنرس صحبت می‌‌کرد ادامه داد که روان درمانگرش او را ترغیب کرد و توانست بهتر از آنچه تصور می‌کرد کودک درون خود را فعال کند.

جوناه هیل گفت:« من فکر می‌کنم هر کسی نسخه‌ایی  از خودش دارد، نسخه‌ایی که تلاش می‌کند از دنیا قایم کند.حتی اگر به موفقیت برسی،بزرگ شوی،خوش چهره شوی یا  به هرچیزی برسی که فکر می‌کنی مشکلات را حل خواهد کرد،بخشی از آن نسخه وجودی  همراه خود خواهی داشت.»

به گزارش دنیای تصویر آنلاین جوناه هیل در برنامه  الن دی جنرس مانیفیستی که در مجله رایگانش به جوناه هیل چهارده ساله ی تنها و چاق تقدیم کرده بود، خواند.

«من در سال های پایان نوجوانی مشهور شدم.پس بیشتر دوران جوانی به حرف مردم گوش دادم که می‌گفتند چاق، ناخوشایند،فاقد جذابیت هستم. صرفا در چهار سال گذشته که «سال‌های میانی 90» را نوشتم و کارگردانی کردم ،به این درک رسیدم تا چه حد این حرف‌ها به من آسیب زده و در ذهنم نشسته است.»

«واقعا باور دارم هر فردی تک تصویری از دوران جوانی خویش دارد که از آن خجالت می‌کشد. برای من جوناه هیل چهارده ساله‌ی چاق وبی‌جذابیت است که احساس می‌کند بی‌ریخت است، موسیقی هیپ-هاپ گوش می‌دهد،و بدجوری می‌خواهد میان بروبچه‌های اسکیت‌باز پذیرفته شود.»

«این مجله برای من همیاری برای نوشتن و کارگردانی فیلمم بود.چون سال‌های میانی 90 درباره دوست داشتن خویشتن است و یافتن محفلی که شما را بپذیرد.»

جوناه هیل در شماره جدید مجله با مایکل سرا و بتانی پرینسلو(همسر آدام لوین) مصاحبه انجام داده است.