بایگانی‌ها

گفتگو با بازیگر ایرانی الاصل سینمای هند

گفتگو با بازیگر ایرانی الاصل سینمای هند
گفتگو با بازیگر ایرانی الاصل سینمای هند

دنیای تصویرآنلاین-بازیگر ایرانی الاصل سینمای هند الناز نوروزی که با مجموعه «بازی‌های مقدس» به شهرت رسید، این روزها در آلمان در قرنطینه به سر می‌برد.
او درباره روزهای خود در این شرایط صحبت کرده است. نوروزی می‌گوید به صورت آنلاین در کلاس‌های بازیگری آکادمی فیلم نیویورک شرکت می‌کند.

او این روزها تلاش می‌کند تا در دوران پاندمی ویروس کرونا خودش را فعال نگه دارد و به همه توصیه می‌کند تا وقت خود را به چیزی اختصاص بدهند که علاقه دارند.

«خیلی اهمیت دارد که در این دوران سازنده باقی بمانید.در چنین زمانی که شما ماه هاست نتوانسته اید کاری همگانی انجام بدهید،اهمیت دارد که دنبال چیزی بروید که همیشه می‌خواستید اما وقتش را نداشتید.»
او این روزها در کلاس آنلاین بازیگری آکادمی فیلم نیویورک پنج روز در هفته شرکت می‌کند.
او می‌گوید تنها چیزی که او را دوران پاندمی شاد نگه داشته، وقت داشتن برای مطالعه است.در غیر اینصورت در دورانی که کار نیست چیزهای دیگر به نظرغمگین کننده می آیند.»

الناز نوروزی متولد 1992 در تهران است. او در کودکی همراه پدر ومادرش به آلمان مهاجرت کرد و ابتدا به عنوان مدل فعالیت خود را آغاز کرد. نوروزی با نقش زویا در مجموعه محبوب نتفلیکس در هند «بازی‌های مقدس» شهرت بدست آورد.

او در دوران اوج جنبش می‌تو خبرساز بود و از رفتار دون شان ویپول شاه کارگردان صحبت کرد که چندباری به بهانه تست بازیگری او را به دفترش دعوت کرده بود. پیش از آنکه او با نقش زویا شهرت بدست آورد.