بایگانی‌ها

گلشیفته فراهانی در «خارج سازی2»؟!

داوران برلیناله اعلام شدند
داوران برلیناله اعلام شدند

 

«خارج سازی» پس از اکران در ماه آوریل ، به پربیننده ترین فیلم شبکه نت‌فلیکس تبدیل شد و سریعاً چراغ سبز به تولید قسمت دوم آن را دادند. اکنون ، جو روسو ، نویسنده و تهیه کننده و کارگردان که مشهور به کارگردانی فیلم های «انتقام جویان» با برادرش آنتونی است – در مورد قسمت دوم «خارج سازی» خبرهای جدیدی را اعلام کرده است.
.
او در رویداد CCXP – کمیک کان برزیل – حضوری آنلاین داشت و در این رویداد گفت که آنها قصد دارند تولید قسمت دوم «خارج سازی» را از پاییز 2021 شروع کنند.
جو روسو اعلام کرد:«کریس همسورث بازیگری است که سرش شلوغ است و ما باید با برنامه‌های او هماهنگ کنیم. در این لحظه هدف مان این موضوع است.»
.
او در ادامه چنین گفت که در نظر دارند «خارج سازی» را به چندگانه سینمایی تبدیل کنند.
« ما در حال ساخت جهان فیلم هستیم که می تواند برخی دیگر از شخصیت های فیلم اول را کشف کند و برخی از شخصیت های جدید را ، و تعامل بیشتری در گذشته بین شخصیت‌ها مشاهده کنید. بنابراین اگر به شخصیت دیوید هاربور علاقه مند هستید ، ممکن است در فیلم بعدی او را ببینید.»
در «خارج سازی»ساخته سم هرگریو، گلشیفته فراهانی نیز نقش آفرینی می کند. با توجه به صحبت های جو روسو احتمالا او نیز در قسمت های بعدی حضور خواهد داشت.
در قسمت نخست که بخش هایی از آن در هند فیلمبرداری شد، ستاره فیلم های هندی رندیپ هودا نیز نقش آفرینی می کرد.

جو روسو در ادامه گفت:« ما در تلاشیم که روش های جالب تری برای بیان این داستان ها و شرح و بسط شان پیدا کنیم.” طرفداران سرسخت مسیرهای جدید در داستان گویی ایم. آیا می توانیم همزمان در داستان به گذشته و آینده برویم؟ آیا اتفاقاتی که در گذشته افتاده است می تواند بر روی فیلم های حال حاضر تأثیر بگذارد؟ روش های جدید برای بیان آن داستان ها چیست؟ و آیا می توان دیدگاه های مختلفی را مشاهده کرد؟ هر ضدقهرمانی در داستان خاص خود قهرمان است ، بنابراین آیا می توانیم دیدگاه او را ببینیم؟ آنها چگونه دنیا را درک می کنند؟ چه عاملی باعث همدلی آنها می شود؟ من فکر می کنم چیزی که عنصر جذاب در جهان فیلم خارج سازی ایجاد می کند این است که یک فرنچایز جهانی ،داستان های جهان شمول را روایت می کند ، و ما می خواهیم در این فیلم ها از نقطه نظر متنوع استفاده کنیم. »