بایگانی‌ها

یافتن معنای دوباره عشق

بهترین فصل‌ها و بهترین لحظات
بهترین فصل‌ها و بهترین لحظات

“من فکر می کنم ، برای خلق واقعیت در فیلم ، شما هنوز هم باید از ساختار و فیلمنامه پیروی کنید. شما به هر حال باید یک فرآیند ساخت را طی کنید. من از آن دسته فیلمسازانی نیستم که فکر می کنند ، “آه ، فرد واقعی باید روی پرده واقعی به نظر برسد؛” خلق چیزی که به نظر واقعی است کار زیادی می طلبد. اما با گفتن این جمله ، سعی می کنم برای صحنه ها ساختار محکم بیافرینم، اما بعد از آن ، به بازیگران فضا برای رفتن به مکان‌های غیر منتظره می‌دهم.”

 

این نگاه یوآخیم تریر، فیلمساز نروژی است که با «بدترین آدم روی زمین/ THE WORST PERSON IN THE WORLD» سه گانه خود درباره اوسلو را به پایان می‌برد و با این فیلم در بخش مسابقه اصلی پذیرفته شده است.

 

یوآخیم تریر برای سومین بار به جشنواره جهانی کن می‌آید، فیلم «اسلو، ۳۱ اوت» برای نخستین‌بار در جشنواره جهانی کن به نمایش درآمد و برنده جایزه شد.

 

 

« بلندتر از بمب‌ها» در بخش اصلی جشنواره جهانی فیلم کن پذیرفته شد در این فیلم چهره های شناخته شده ای مانند ایزابل هوپر ،جسی آیزنبرگ، گابریل بیرن، دیوید استراترن و ایمی رایان نقش آفرینی می‌کردند.

 

در «بدترین آدم روی زمین» فیلمنامه را یوآخیم تریر با همکار همیشگی خود،اسکیل وگت نوشته است. داستان درباره جولی 30 ساله ، تلاش او برای ایجاد روابط عاشقانه ، دوستی های ناموفق و تلاش های شغلی او در چهار سال گذشته در شهر اسلو امروزی است. این فیلمی درباره عشق در دوران ما و تلاش برای یافتن معنی آن است. رناته رینسو (در اولین نقش اصلی خود) نقش جولی را بازی می کند. این بازیگر زن قبلاً در سریال تلویزیونی «تقریباً بزرگسال» ظاهر شده است و همچنین در «اسلو ، 31 اوت» ، نقش کوچکی را برعهده داشت. در کنارش اندرس دانیلسن لی است که قبلاً در دو فیلم دیگر از سه گانه تریر بازی کرده بود.

 

موسسه فیلم نروژ برای به تولید رسیدن این فیلم کمک مالی انجام داده است.
شرح عکس :پشت صحنه از فیلم همراه با کارگردان و بازیگر نقش اول