بایگانی‌ها

اتهام جدید الن دی جنرس

عذرخواهی الن دی جنرس از تماشاگران
عذرخواهی الن دی جنرس از تماشاگران

دنیای تصویرآنلاین-الن دی جنرس متهم شد که به پسر یکی از روسایش زور گفته است.
مردی او را متهم کرده است که در دوران کودکی با زورگویی های آلن دی جنرس روبه رو شده است. این مرد اهل لوئیزیانا زادگاه آلن دی جنرس است.
بن گراولت در دوران تحقیقات درباره محیط کار برنامه آلن دی جنرس قدم جلو نهاده است و اتهام جدیدی را علیه مجری مشهور تلویزیون آمریکا مطرح کرده است. به دلیل اتهامات کارمند سابق برنامه آلن دی جنرس درباره محیط نامناسب پشت صحنه ،تحقیقاتی در حال انجام است.
گراولت دی جنرس را متهم کرده که هدف آزارهای او قرار گرفت وقتی که آلن دی جنرس در سازمان استخدامی مادرش در دهه هفتاد کار می کرد.
این مرد 52 ساله که پدر چند فرزند نیز است. در مورد اتهام جدید خود گفت:«من پس از مدرسه به دیدار مادرم در دفتر کارش می رفتم.یک روز که مریض بودم و آلن نیز در دفتر حضور داشت. شروع کرد به انتقاد از وزن من. من مشغول نوشتن مشق شب بودم. به من گفت احمقی. من را خیکی صدا زد. و از لباس هایم انتقاد کرد.»
گراولت می گوید هنوز از آن برخورد آزرده است.
«یکبار پشت میز او نشسته بودم و داشتم نقاشی می کشیدم. آلن از نقاشی هایم ایراد گرفت.او یکی از فرومایه ترین آدم هایی است که در زندگی دیده ام.»
گراولت می گوید دیدن به شهرت رسیدن الن دی جنرس او را بهت زده کرد. مادر بن نیز گفته است آلن دی جنرس بی نهایت گستاخ بود.اما نمی دانسته پسرش را آزار داده است.
تانا گراولت گفت اگر می دانسته چه رفتاری با پسرش داشته آلن دی جنرس را اخراج می‌کرد.اگر می دانستم او را با مشت زده و اخراجش می‌کردم. این رفتار یک آدم وحشتناک با پسری یازده ساله است.