بایگانی‌ها

اخطار اندرو لوید وبر به دولت انگلستان

اخطار اندرو لوید وبر به دولت انگلستان
اخطار اندرو لوید وبر به دولت انگلستان

اندرو لوید وبر هفتاد و دو ساله به دولت انگستان اخطار داد این دیگر مساله شبکه مخابراتی چین نیست،چینی‌ها درصدد خرید سالن‌های تئاتر در وست اند هستند.

 

به گزارش ایران تئاتر و به نقل از دیلی میل  این آهنگساز مشهور در سخنان جدیدی گفت مالکان سالن‌های تئاتر تحت شرایط فعلی اگر کمک مالی فوری به آنها نشود مجبور به فروش سالن‌های خود خواهند شد .

سالن‌های تئاتر از ماه  مارس در انگلستان به دلیل پاندمی ویروس کرونا تعطیل شده است.

وبر در مصاحبه با دیلی تلگراف گفت که سرمایه داران چینی قصد خرید سالن‌های تئاتر را در وست اند دارند و به زودی سرمایه گذاران خارجی از موقعیت بد اقتصادی که  گریبان تئاتر بریتانیا را گرفته کمال استفاده را خواهند برد.

او گفت:« تعدادی سرمایه گذار خارجی هستند که دارند این اطراف می چرخند و بریتانیایی نیستند، آنها مایل اند تا مالک سالن‌های تئاتر وست اند شوند.»

لوید وبر گفت:« در جریان فروش اخیر تئاتر رویال های مارکت قیمت توسط یک پیشنهاد دهنده چینی افزایش یافته است.»

 در ادامه لوید وبر هشدار داد که این دیگر بحث شبکه مخابرات و تلفن چین نیست که دولت نگرانش باشد. در ادامه وبر گفت که دولت باید شفاف سازی کند  بسته کمک 1.57 میلیارد پوندی بخش هنر چگونه قرار است توزیع شود.

لوید وبر اخطار داد بدون تاریخ زمان بندی شفاف برای بازگشایی و کمک مالی تمام صاحبان سالن های تئاتر، ملک شان را برای فروش خواهند گذاشت.

اظهار نظر لوید وبر درباره چین در راستای نگرانی دولت انگلستان و تحریم کمپانی هووآی از  شبکه 5G  است.