بایگانی‌ها

مت دیمون: به یک شرط حاضرم نقش ابرقهرمان بازی کنم

توضیحات مت دیمون درباره رد پیشنهاد جیمز کامرون
توضیحات مت دیمون درباره رد پیشنهاد جیمز کامرون

مت دیمون یکی از محبوب‌ترین ستارگان حال حاضر هالیوود است که هنوز حاضر نشده با جریان فیلم‌های ابرقهرمانی مارول و دی‌سی همراه شود. بازیگری که سال گذشته با «مریخی» نامزد اسکار شد و به زودی با جدیدترین فیلم از سری «بورن» دوباره در هیبت جیسون بورن ظاهر می‌شود.  اما مت دیمون اخیرا در گفتگویی با اگزمینر اعلام کرده که به یک شرط حاضر است که لباس ابرقهرمان‌ها را بر تن کند:

« فکر نمی‌کنم که در حال حاضر نقش ابرقهرمانی چندانی باقی نمانده باشد. اما اگر قرار باشد که بن افلک فیلم را کارگردانی کند، یک دقیقه‌ای خودم را می‌رسانم سر صصحنه در نیویورک. چون عاشق کار کردن با بن ام.»

این اظهار نظر مت دیمون به شایعات چند ماه قبل درباره‌ی حضور احتمالی او در فیلم جدید بتمن به کارگردانی افلک دامن زده است. با توجه به سابقه‌ی رفاقت و همکاری افلک و دیمون، خیلی از طرفداران گمانه‌زنی می‌کردند که دیمون نقش رابین سابق (رد هود) یا یکی از دشمنان بتمن را بر عهده بگیرد.

این روزها بن افلک مشغول فیلمبرداری «لیگ عدالت» در انگلستان است تا سومین حضور سینمایی خود در هیبت شوالیه تاریکی را بعد از «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» و «جوخه انتحار» را تجربه کند.