بایگانی‌ها

امیرخان به ترکیه می‌رود

امیرخان به ترکیه می‌رود
امیرخان به ترکیه می‌رود

دنیای تصویرآنلاین-امیرخان برای ادامه فیلمبرداری فیلم جدیدش «لال سینگ چادها» که اقتباسی است هندی از فیلم «فارست گامپ» به کشور ترکیه سفر خواهد کرد و باقی سکانس‌ها در این کشور فیلمبرداری می‌شود.
امیرخان محبوبیت بسیار زیادی درکشور ترکیه و میان مردم ترکیه دارد.

به گزارش دیلی صباح، روز جمعه وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه این خبر را اعلام کرد. به دلیل آنکه پاندمی ویروس کرونا فیلمبرداری در کشور هندوستان را ناممکن کرده است، امیرخان برای ادامه فیلمبرداری این فیلم با گروه تولید به ترکیه سفر می‌کند.
ستاره 55 ساله کشور هند، در سفر اخیر خود به ترکیه از پیشرفت های صنعت سینمای این کشور،زیرساخت‌های فنی،امکانات و ظرفیت نیروی کار را بازبینی کرد و تصمیم گرفت ادامه فیلمبرداری را در کشور ترکیه از سر بگیرد.اواخر ماه اوت امیر خان و گروه تولید به ترکیه می روند تا با حمایت وزارتخانه فرهنگ ترکیه فیلمبرداری را از ماه اکتبر شروع کنند.
40 روز فیلمبرداری طول خواهد کشید.
امیرخان که تهیه این فیلم را برعهده دارد مقابل کرینا کاپور خان در «لال سینگ چادها» ظاهر می‌شود. او و کرینا کاپور خان در «سه احمق» نیز همکار بودند.
ادویت چاندان کارگردانی «لال سینگ چادها» را برعهده دارد که «سوپراستار مخفی» فیلم قبلی اوست. «سوپراستار مخفی» را هم امیرخان تهیه کرد و حضوری کوتاه در این فیلم داشت.