بایگانی‌ها

برد پیت در مسابقات فرمول وان

برد پیت راننده فرمول وان شد
برد پیت راننده فرمول وان شد

برد پیت و لوئیس همیلتون در پروژه جدیدی همکاری می‌کنند. ستاره 57 ساله سینما و لوئیس همیلتون 36 ساله که راننده بریتانیایی مسابقات فرمول وان است در فیلم جدیدی به کارگردانی جوزف کاسینسکی(تاپ گان:ماوریک) همکاری خواهند کرد. نام این پروژه هنوز مشخص نشده است اما جری بروکهایمر، تهیه‌کننده افسانه‌ای فیلم را با فیلمنامه‌ای نوشته ارن کروگر می‌سازد.

.
.
به گزارش هالیوودرپیورتر این پروژه محل رقابت کمپانی‌های بزرگ مترو گلدوین مه‌یر، پارامونت،سونی، یونیورسال؛نت‌فلیکس،آمازون و دیزنی بوده است که می‌خواهند پروژه را خریداری کنند.

.
برد پیت و کاسینسکی سال‌هاست که می‌خواهند فیلمی با دستمایه مسابقات اتومبیلرانی بسازند. سال 2013 این دو پروژه «مثل جهنم بران» را شروع کردند که قرار بود تام کروز بازیگرش باشد اما بتدریج این فیلم به «فورد علیه فراری» تبدیل شد که گروه تازه‌ای آن را ساختند.

ورزش اتومبیلرانی بازیگران هالیوود را جذب می‌کند که شاید بهترین و مشهورترین‌شان استیو مک‌کوئین باشد. و در حالی که برخی از چنین فیلم‌هایی مورد توجه قرار نمی‌گیرند -مانند « راش » ساخته ران هاوارد – اما«فورد علیه فراری»( 2019)، هم فروخت و هم برنده جایزه اسکار شد.