بایگانی‌ها

اسپیلبرگ به کمپین بایدن پیوست

جایزه خرس طلایی افتخاری برای اسپیلبرگ
جایزه خرس طلایی افتخاری برای اسپیلبرگ

▪️استیون اسپیلبرگ مدتی فعالیت‌های سینمایی خود را کنار می‌گذارد تا از تخصص خود در کمپین جو بایدن برای دوره جدید کنوانسیون ملی دموکرات ها استفاده کند. این خبر توسط هالیوود ریپورتر تأیید شد و اسپیلبرگ قرار است کمک‌های راهبردی به کنوانسیون ارائه بدهد که قرار است در ماه اوت در شیکاگو برگزار شود.

🔹کنوانسیون ملی حزب دموکرات ( Democratic National Convention ) رویدادی است که طی آن نمایندگان حزب دموکرات نامزد نهایی حزب برای ریاست‌جمهوری و معاون ریاست‌جمهوری را انتخاب کردند. در دوره گذشته جو بایدن نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات و کامالا هریس نامزد معاونت ریاست‌جمهوری شدند.

🔹مشارکت اسپیلبرگ در مبارزات انتخاباتی بایدن، با توجه به حمایت طولانی مدت او از رئیس جمهور بایدن، ابدا تعجب آور نیست. رابطه نزدیک او با جفری کاتزنبرگ، که اکنون رئیس کمپین بایدن و همچنین شریک تجاری سابق دریم ورکس است، روابط او را با دولت کنونی مستحکم تر می کند.

🔹این کارگردان تحسین شده در چند ماه گذشته به طور فعال در جلسات استراتژی شرکت کرده است هدف از جلسات ایجاد روایتی متقاعد کننده است که به طور موثر چشم انداز پرزیدنت بایدن برای دور دوم ریاست جمهوری را به نمایش بگذارد. از آنجایی که کمپین برای رقابت مجدد با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در ماه نوامبر آماده می شود، انتظار می رود که بینش و مهارت اسپیلبرگ نقش مهمی در شکل دادن به پیام های کنوانسیون ایفا کند.