بایگانی‌ها

اکران مستندی با موضوع کوین اسپیسی

کوین اسپیسی از اتهامات در انگلستان تبرئه شد
کوین اسپیسی از اتهامات در انگلستان تبرئه شد

▪️مستندی با موضوع کوین اسپیسی پخش می‌شود

مستندی درباره کوین اسپیسی که دو قسمتی است و نامش «اسپیسی بدون نقاب» است در روزهای ششم و هفتم ماه مه در انگلستان پخش خواهد شد. به گزارش ورایتی خبر ساخته شدن این مستند پیش از دادگاه او به اتهام چندین آزار جنسی در انگلستان در سال گذشته اعلام شد و حالا مستندها آماده نمایش است.

🔹سفارش به تولید رسیدن «اسپیسی بدون نقاب» را کانال چهار در سال 2022 داده بود. این مستند دو قسمتی شامل مصاحبه‌هایی با چندین مرد خواهد بود که درباره تجربیات ارتباط‌هایی که با اسپیسی دارند، صحبت خواهند کرد. این مردان ربطی به دادگاه او در انگلستان ندارند. هنوز مشخص نشده که «اسپیسی بدون نقاب» در چه تاریخی در آمریکا و دیگر کشورها پخش می‌شود.

🔹مستند « اسپیسی بدون نقاب» نگاهی دقیق و حقوقی به مردی می‌اندازد که روزگاری یکی از تحسین‌شده‌ترین و با اعتبارترین بازیگران دنیا بود. در این مستند از مصاحبه‌های دست اول و فیلم‌هایی استفاده شده که تاکنون کسی ندیده و به زندگی اسپیسی از دوران کودکی تا موفقیت‌های اولیه در صحنه برادوی و پس از ستاره شدن و همینطور بی‌اعتبار شدن ناگهانی پس از اتهامات اثبات نشده آزارجنسی به او خواهد پرداخت. «اسپیسی بدون نقاب» را کاترین هیوود ساخته است. یکی از کمپانی‌های تهیه‌کننده این مستند، روست بیف، است که تهیه مستندهای نامزد اسکاری مانند «میدان»، «جهنم و بازگشت مجدد/Hell and Back Again,» و مستند باموضوع گروه موسیقی زنانه پوسی ریوت که در روسیه دادگاهی شدند(پوسی ریوت: یک نیایش پانکی/“Pussy Riot: A Punk Prayer”) و مستند «گیسلین مکسول کیست/Who is Ghislaine Maxwel» را برعهده داشته است.