بایگانی‌ها

تغییر نقش دی کاپریو در «قاتلان ماه کامل»

تغییر نقش دی کاپریو در «قاتلان ماه کامل»
تغییر نقش دی کاپریو در «قاتلان ماه کامل»

دنیای تصویرآنلاین-تغییرات فیلمنامه و شخصیت دی کاپریو باعث شد تا کمپانی پارامونت نسبت به سرمایه گذاری روی «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی تردید کنند.

یک منبع آگاه گفت که قرار بود دی کاپریو در این فیلم نقش یک شخصیت مثبت را ایفا کند که برای سازمان فدرال آمریکا کار می کند اما با تغییرات فیلمنامه او نقش برادرزاده رابرت دنیرو را در فیلم دارد .نقش رابرت دنیرو در فیلم منفی است. مدیران کمپانی پارامونت تغییرات فیلمنامه را  با پتانسیل موفقیت تجاری کمتری دیدند، با موفقیت کمتر اما بودجه یکسان.

به همین دلیل مدیران پارامونت تصمیم گرفتند پروژه را تهیه نکنند.با وجودی که از سال 2006 مارتین اسکورسیزی با کمپانی پارامونت پیکچرز قرار داد دارد اما هیچ گاه کمپانی سرمایه تام و کمال فیلم های او را تقبل نکرده است.شاید این لوگو در تیتراژ فیلم های اسکورسیزی نقش می بندد، اما پارامونت تنها پخش کننده فیلم‌های «هوگو»،«گرگ وال استریت» و «سکوت» بود. سرمایه گذار هرسه فیلم کسان دیگری بودند.«ایرلندی» نیز پرهزینه بود.که نت‌فلیکس تهیه کرد. می‌گویدن اسکورسیزی در دوران ساخت «سکوت» صددرصد از بودجه اصلی بیشتر هزینه کرد.پارامونت امیدوار بود که با عقب نشینی از تهیه فیلمنامه جدید و پیدا نشدن سرمایه گذار،مارتین اسکورسیزی دوباره به سراغ نسخه اول فیلمنامه برود. اما کمپانی اپل نه تنها تمام بودجه را در اختیار اسکورسیزی قرارمی‌دهد بلکه کنترل خلاقیت فیلم را برعهده دارد و حرف اول و آخر را مدیران این شبکه خواهند زد.نه مدیران پارامونت.