بایگانی‌ها

انتقامجویی جو روسو/ روسو از اسکورسیزی انتقام گرفت

کارگردان «انتقامجویان» جو روسو در ویدیوی مارتین اسکورسیزی را به ریشخند می‌گیرد و احتمالا می‌خواهد تلافی حملات او به فیلم‌های ابرقهرمانی را دراورد. جو روسو با انتشار ویدیویی موفقیت‌های فیلم‌های اسکورسیزی در جدول فروش را نشانه گرفته است.

🔹روز جمعه بیست و هشتم اکتبر، جو روسو، در واکنش به ویدیوی تیک تاکی مارتین اسکورسیزی و دخترش فرانسیسکا، ویدیویی منتشر کرد. در ویدیویی تیک تاکی اسکورسیزی او دارد با سگش اسکار حرف می‌زند. در پاسخ جو در اینستاگرام ویدیویی منتشر کرد و در ویدیو چنین گفت:« اوه ببین او سگ نژاد اشناوزر دارد. من عاشق اشناوزرهام. اسمش اسکار است. واقعا چه بانمک.» دوربین روسو را نشان می‌دهد که سگ خودش که از نژاد اشناوزر است بغل گرفته و در ادامه می‌گوید:« بسیار خب، بجنب، جدول فروش» او برای ویدیویی خودش چنین نوشته ی را منتشر کرده:« ظاهر ما سرچشمه نبوغ مشترکی داریم…»

🔹با وجودی که فیلم‌های مارتین اسکورسیزی در فصل جوایز معمولا می‌درخشند اما فیلم‌های او در مقایسه با فیلم‌های ابرقهرمانی و چندگانه‌ها در باکس آفیس موفق عمل نمی‌کنند. پرفروش‌ترین فیلم اسکورسیزی «گرگ وال استریت» بوده که 389.8 میلیون دلار فروخت. در مقایسه «انتقامجویان: آخر بازی» یک میلیارد دلار فروخت.

🔹اما واکنش‌ها به ویدیویی جو روسو چه بود؟ این ویدیو به سرعت در شبکه مجازی ایکس وایرال شد و بیشتر کاربران حرکت او را رقت‌انگیز توصیف کردند. بسیاری اشاره کردند که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با اکران دوباره «آواتار» ساخته جیمز کامرون،لقبش را از دست داد و حالا «آواتار» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما است.حتی دو فیلم آخر روسو، «چری» و «مرد خاکستری» با بازی رایان گاسلینگ رنگ پرده ندیدند، پخش آنلاین شدند و منتقدان را تحت تاثیر قرار ندادند.

🔹یکی از علاقمندان اسکورسیزی در واکنش به ویدیوی جو روسو نوشته است:« یکی از شرم آورترین ویدیوهایی بود که دیده‌ام.» کاربر دیگری حرکت جو روسو را رفتار « فرومایه و زشت» توصیف می‌کند. شان برنز منتقد در واکنش به ویدیو جو روسو نوشت:« گمان می‌کنم فیلم مرد خاکستری دیگر خجالت آورترین فیلم به کارگردانی جو روسو نیست.»