بایگانی‌ها

تو را بازنده تربیت نکردم

تو را بازنده تربیت نکردم
تو را بازنده تربیت نکردم

آبیشک باچان ، بازیگر و فرزند آمیتاب باچان از دورانی صحبت کرد که پس از فیلم‌های شکست خورده ‌ای که در بالیوود داشت، تصمیم گرفته بود بازیگری را رها کند اما کلام و سخنان پدرش او را از این کار منع کرد.

.

 

باچان می‌گوید که پدرم در آن مقطع زمانی به او پند و اندرز داد. با وجودی که آبیشک نقش‌آفرینی های خاطره‌انگیزی در کارنامه خود بجا گذاشته اما در یک برهه پشت هم فیلم‌هایش شکست اقتصادی خوردند و مورد توجه منتقدان کمتر قرار می‌گرفتند.

.

 

باچان در مصاحبه جدید خود گفت که احساس می‌کرد برای صنعت سینما ساخته نشده. او با پدرش مساله را در میان می‌گذارد. و صحبت‌های باچان به آبیشک جسارت ادامه بازیگری را می‌دهد.

.

«شکست اجتماعی بسیار سخت است.آن دوران شبکه های اجتماعی نبود.اما من از طریق رسانه ها و مطبوعات مطالب را می‌خواندم و بعضی از روزنامه نگاران با کلام شان من را آزار می دادند و توهین می کردند و عده دیگر می نوشتند که من بازیگری بلد نیستم. در برهه‌ای به فکر رو رفتم که اصلا ورودم به سینما اشتباه بوده حالا هر چقدر هم تلاش کنم جواب نخواهم گرفت. نزد پدرم رفتم و به او گفتم که شاید من برای صنعت سینما ساخته نشده ام.»

.

پدرم گفت:«من هرگز تو را برای کنار کشیدن تربیت نکردم.هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوی باید زیر نور آفتاب برای موقعیت و جایگاه خود بجنگی. در مقام یک بازیگر با هر فیلم بهتر می‌شوی.»

.

در ادامه آمیتاب باچان به آبیشک گفت که هر پیشنهاد بازیگری را پذیرفته و روی کارش فقط تمرکز کند.

 

فیلم جدید آبیشک باچان «گاو بزرگ/The Big Bull» به کارگردانی کوکی گلاتی زندگی نامه هرشاد مهتا و گندکاری های مالی اوست. در حقیقت داستان فیلم در سال‌های 1990 تا 2000 اتفاق می‌افتد.

.

پس از نمایش «گاو بزرگ» آمیتاب باچان که عادت دارد از فیلم‌ها و نقش‌آفرینی های خوب تعریف و برای بازیگران گل می‌فرستد، از بازی آبیشک تمجید کرد.

او نوشت که به عنوان پدر پیشرفت پسرش برای او لحظه افتخارآمیز را رقم زد.