بایگانی‌ها

ستایش نولان از فینچر

بهترین فیلم نولان از نگاه منتقدان
بهترین فیلم نولان از نگاه منتقدان

کریستفر نولان که اخیرا به خاطر انتقاد از تصمیم برادران وارنر برای پخش همزمان تمام تولیداتش در سال آینده در شبکه اچ بی او مکس تیتر خبرها شده، در در مصاحبه‌ی پادکستی از علاقه خود به چندگانه‌های «سریع و خشن» صحبت کرد.
به گزارش سایت ای جی ان، او در این مصاحبه گفت که تا چه اندازه از تماشای این چندگانه لذت برده است.

«فیلم ابتدایی «راب کوئن» در چندگانه‌ی «سریع و خشن» را دوست دارم، اما راستش از توکیو دریفت» (Tokyo Drift) هم خیلی خوشم می آید. جاستین لین در روایت‌ها را در نظر بگیرید . هرچه فیلم‌ها باورنکردنی‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند، به چیزی دیگر تبدیل می‌شوند، به چیزی لذت‌بخش.»

نولان می‌گوید همه همیشه شکایت می کنند که دنباله‌ها بزرگ‌تر می‌شوند .اما این ما هستیم که دنباله‌ها را بزرگتر می‌سازیم،ما می‌خواهیم بزرگتر باشد.تماشاگر هم دنباله‌های جمع و جورتر را نمی پسندد.این درسی است که بیگانه 3 و دیوید فینچر آموخت. شما می توانید چنین فیلمی را بسازید اما این باعث نمی شود که همه از آن خوشحال باشند ، شخصاً بیگانه 3 را دوست دارم ، خیلی بیشتر از چیزی که شاید فینچر دوست داشته باشد.»

نولان افزود:«وقتی پس از تماشای بیگانه ۳ از سالن سینما بیرون آمدم به همراهم گفتم ریدلی اسکات بعدی را دیدیم. می‌دانم ریدلی اسکات بعدی کیست، دیوید فینچر است و اشتباه نکرده بودم. »