بایگانی‌ها

هنکس و پرداخت هزینه‌های «فارست گامپ»

هنکس و پرداخت هزینه‌های «فارست گامپ»
هنکس و پرداخت هزینه‌های «فارست گامپ»

دنیای تصویرآنلاین-تام هنکس می‌گوید بخشی از هزینه تولید «فارست گامپ» را از جیب خود پرداخت.
اخیرا تام هنکس درباره مسائل پشت پرده دوران فیلمبرداری «فارست گامپ» صحبت‌هایی را مطرح کرده است.
در مصاحبه با برنامه «گراهام بن سینگر» گفت که بابت فیلمبرداری بعضی از سکانس‌ها من و رابرت زمه‌کیس کارگردان فیلم از جیبمان هزینه پرداخت کردیم چون کمپانی پارامونت، تهیه کننده فیلم برای پرداخت هزینه ها سرکیسه پول را محکم بسته بود.
یکی از سکانس‌ها دویدن فارست گامپ در میانه‌های فیلم است که پارامونت بخاطر لوکیشن‌های متنوع فیلم این سکانس را گران توصیف کرد و خواست که سکانس فیلمبرداری نشود اما زمه‌کیس این سکانس را حیاتی می‌دانست.وقتی پارامونت بودجه نداد، بنابراین او نزد تام هنکس رفت و خواست پشت او را داشته باشد و به او اعتماد کند.
تام هنکس می‌گوید:« “رابرت گفت این سکانس ایکس دلار دلار هزینه خواهد داشت و ارزان نبود. و من گفتم باشد. او گفت من و شما قرار است این هزینه را تقسیم کنیم ، و ما آن را [به پارامونت] خواهیم گفت. و پول را به شما بر می گردانیم ، اما مدیران پارامونت مجبورند کمی بیشتر در سود خود ما را شریک کنند. استودیو هم پذیرفت و اعلام کرد که عالی است و برای ما هم خوب شد.»
سکانس دیگری هم بود.
تام هنکس می گوید:« آنها گفتندهوا به گونه ای است که نمی توانیم پوشش بیمه را تقبل کنیم، استودیو گفت بنابراین شما نمی توانید این سکانس را فیلمبرداری کنید و من و باب(رابرت زمه کیس) گفتیم که ما پوشش بیمه گروه را تقبل می کنیم و این کار را کردیم. »
پس از موفقیت فیلم فارست گامپ استودیو حدود 65 میلیون دلار به تام هنکس پرداخت کرد.