بایگانی‌ها

آخرین بازمانده از ما پرهزینه‌تر از «بازی تاج و تخت»

آخرین بازمانده از ما پرهزینه‌تر از «بازی تاج و تخت»
آخرین بازمانده از ما پرهزینه‌تر از «بازی تاج و تخت»

شاید هزینه تولید سریال «آخرین بازمانده از ما» بیشتر از سریال «بازی تاج و تخت» شود.
ما می دانیم که شبکه اچ بی او غرق در تولید این مجموعه است و اخیراً فهمیدیم که قرار است فصل نخست ده اپیزود داشته باشد و طراحی های برای تدوام سریال در آینده وجود دارد (ما نمی‌دانیم که آیا فصل اول ،تمام ماجراهای قسمت اول بازی را در برمی گیرد ، و یا فصل های بعدی در راه است). اما اکنون تصویری از میزان سرمایه گذاری شبکه در این مجموعه از ابتدای کار داریم و حالا «آخرین بازمانده از ما» بزرگترین رقیب ، «بازی تاج و تخت » است.

بنا بر گزارش های محلی، «آخرین بازمانده ازما» بزرگترین پروژه ی تولیدات آمریکایی در کانادا است که می‌تواند به رونق اقتصاد منطقه کمک کند.یکی از مقامات محلی سینمایی درباره تولید سریال گفته است:« این پروژه از هزینه هشت رقمی در هر قسمت فراتر رفته است ، بنابراین از نظر اثر گذاری تأثیر چند برابر بر اقتصاد ما گذاشته. صدها شغل وجود دارد که از انبوه کار برای این سریال بهره می برند. “

تولید هشت رقمی برای هر قسمت بدین معنی است که حداقل بودجه 10 میلیون دلار برای یک قسمت یا 100 میلیون دلار برای یک فصل است. اما این مقام محلی می گوید ” بیش از” ، بنابراین می تواند چه مقدار هزینه برای هر قسمت باشد ، 12 میلیون دلار یا 15 میلیون دلار ؟ بنابراین به طور بالقوه 150 میلیون دلار برای یک فصل؟ اگر این واقعیت داشته باشد (و با فرض این که دلار آمریکا باشد نه دلار کانادا ،) ، از بودجه فصل های آخر سریال بازی تاج و تخت نیز فراتر خواهد رفت.