بایگانی‌ها

از تجربه جهان پشت نقاب بتمن تا داستانگویی تعاملی

از تجربه جهان پشت نقاب بتمن تا داستانگویی تعاملی
از تجربه جهان پشت نقاب بتمن تا داستانگویی تعاملی

 

نمایشگاه E3 2016 آغاز به کار کرده و تمام رسانه‌های صنعت سرگرمی و خوره‌های بازی منتظر اند تا کنفرانس‌های استودیوها و کمپانی‌های بازیسازی سریعتر به اجرا در بیاید و بازی‌های جدید معرفی شوند.  طبیعتا نمادهای دنیای سرگرمی و ابرقهرمان‌ها هم از این نمایشگاه جدایی‌ناپذیر اند. در این میان شوالیه تاریکی با حضور در سه بازی مختلف، حسابی خبرساز بوده.

اولین خبر مربوط به دنباله بازی مبارزه‌ای Injustice: Gods among Us است. محصول سازندگان سری بازی‌های موفق و پرطرفدار مورتال کامبت که شخصیت‌های دنیای کامیک دی‌سی را رو به روی هم قرار می‌دهد. در «اینجاستیس 2» داستان با بتمن و متحدانش دنبال می‌شود که هنوز سعی دارد تا نظم را به دنیای از هم پاشیده‌ی ابرقهرمان دی‌سی بازگرداند و جلوی رژیم سوپرمن را بگیرد. در تصویری که از این بازی منتشر شده، بتمن را در مقابل فلش می‌بینیم.

batmanvr

اما بازی دوم نسخه‌ای VR از سری بتمن آرخام است. در این بازی جدید به کمک هدست‌های واقعیت مجازی، می توانید به معنای واقعی کلمه حضور در لباس مخصوص و نقاب بتمن را تجربه کنید. «معمای آرخام» قرار است که اکتبر عرضه شود و بعد از تجربه‌ی بی‌نظیر سری بازی‌های آرخام، تجربه‌ی زیستی بتمن شدن را به سطح بالاتری ارتقا دهد.

نوبت می‌رسد به بازی سوم که یکی از عناوین کنجکاوی برانگیز نمایشگاه امسال هم به شمار می‌آید. شرکت بازیسازی تل تیت با بازی‌های سریالی «مردگان متحرک» به شهرت رسید، پرچمدار درام‌های تعاملی است. در این بازی‌ها به جای اکشن تاکید بر روی داستان و شخصیت‌ها است و شما تنها باید تصمیم بگیرد و مسیر داستان را به سلیقه‌ی خودتان تغییر دهد. کاری که در «مردگان متحرک» با چالش‌‌های اخلاقی و دراماتیک ریز و درشت به حد اعلی رسید. حالا تل تیت قصد دارد که همین بلا را بر سر دنیای بتمن و بروس وین بیاورد و ظرفیت‌های دراماتیک محبوب‌تری شخصیت کامیک دنیا را بیش از پیش آشکار سازد. فصل اول بازی با پنج اپیزود از تابستان در دسترس قرار می‌گیرد و صداپیشگی بتمن را هم گوینده‌ی معروف تروی بیکر انجام داده است.

تصاویر منتشر شده از بتمن تل‌تیت را هم می‌توانید در دنیای تصویر آنلاین مشاهده کنید.

tt-batman1

tt-batman2

tt-batman3