بایگانی‌ها

از طلوع خودآگاهی تا آغاز هرج و مرج

از طلوع خودآگاهی تا آغاز هرج و مرج
از طلوع خودآگاهی تا آغاز هرج و مرج

جاناتان نولان، لیسا جوی و جی‌جی‌ آبرامز مغزهای متفکر پشت سریال محبوب اچ‌بی‌او هستند که یکشنبه گذشته آخرین قسمت آن پخش شد. این سه نفر در گفتگوی اخیر خود  از ادامه داستان در فصل دوم این سریال گفته اند. از جمله نکات قابل توجه در میان گفته‌های سازندگان سریال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جاناتان نولان اعلام کرد که فصل دو احتمالا در سال 2017 یا 2018 به HBO برخواهد گشت.

جی‌جی آبرامز: «آنچه که در فصل دو اتفاق می‌افتد طلوع خودآگاهی خواهد بود، اینکه وقتی ما بیدار شویم چه اتفاقی برایمان می‌افتد؟»

جاناتان نولان در مورد خط اصلی داستان در فصل دو گفته: «شخصیت فورد نقشه و روایت جدید خود را به راه انداخت، در فصل دو ما ماهیت این این نقشه را بررسی می‌کنیم، آیا هدف فراری دادن میزبان‌ها است یا دادن درسی به انسان‌ها؟ اگر فصل اول در مورد کنترل بود، فصل دو در مورد هرج‌ومرج است.»

 لیسا جوی: «فصل دوم به این می‌پردازد که چه می‌شود وقتی میزبان‌ها صدای فکر خود را می‌شنوند و هویت خود را درک می‌کنند؟ در آن زمان به چه انتخاب‌هایی دست خواهند زد؟ فصل دوم در مورد هویت و تغییر دائمی مفهوم آن خواهد بود. میزبان‌ها درخشونت بزرگ شدند و رشد یافتند و در فصل دو حقیقتا این خوش‌های خشونت بار پایان خشنی خواهند داشت. حالا وقت این است که پاندول در جهت عکس حرکت کند.»