بایگانی‌ها

از «گلادیاتور2» سوال نپرسید!

استفاده از حیوانات واقعی ممنوع
استفاده از حیوانات واقعی ممنوع

راسل کرو از سوالات مربوط به «گلادیاتور2» خسته شده است. این بازیگر 59 ساله که در جشنواره کارلوی واری در جمهوری چک حضور دارد و از او تقدیر شد، از اینکه مدام از او درباره قسمت دوم «گلادیاتور» پرسش مطرح کنند که در این فیلم نقشی هم ندارد،عصبی است راسل کرو می‌گوید:« باید به خاطر حجم لعنتی پرسش‌هایی که درباره این فیلم که نقشی در آن ندارم، ازم می‌پرسند، به من پول بدهند!»

او در جشنواره کارلو واری خاطرنشان ساخت که شخصیت ماکسیموس که بخاطرش برنده جایزه اسکار شد در قسمت اول «گلادیاتور(ریدلی اسکات،2000) می‌میرد:« قسمت دوم گلادیاتور ربطی به من ندارد. من در دنیای آن فیلم مرده ام.مرده و خاک شدم.»

 اما می پذیرم که کمی حسادت می‌کنم. چون ساخت گلادیاتور 2 بهم  وقتی جوان تر بودم و این  که فیلم چه اهمیتی در زندگی من داشت را یادآوری می کند.من هیچ اطلاعاتی درباره گروه بازیگران، خط داستانی ندارم. من مرده ام!»

هرچند راسل کرو امید زیادی به موفقیت قسمت دوم گلادیاتور دارد چراکه او شک دارد ریدلی اسکات 85 ساله دست به ساخت فیلمی بزند اگر دلایل بسیار قوی برایش نداشته باشد. «اما می‌دانم اگر ریدلی اسکات تصمیم گرفته قسمت دوم داستانی را بیست سال بعد بسازد، باید دلایل بسیار قوی داشته باشد. بنابراین نمی‌توانم به گلادیاتور دو به اثری جز یک فیلم شکوهمند و چشم نواز فکر کنم.»

 

چند وقت پیش شش نفر از گروه تولید گلادیاتور 2 که سر صحنه حضور داشتند به دلیل یک اتفجار راهی بیمارستان شدند یک منبع به روزنامه سان گفته بود که یک گلوله بزرگ شغله‌ور در مسیرش به چند تن از اعضای گروه آسیب زد و آنها نیز آتش گرفتند.» راسل کرو می گوید در این سال‌ها  هرگز سانحه بسیار ترسناکی سرصحنه اتفاق نیفتاده است.»  بازیگران اصلی فیلم، پل مسکال، دنزل واشینگتن و ریدلی اسکات صدمه ای ندیدند.