بایگانی‌ها

استیون اسپیلبرگ «بولیت» را می‌سازد

سال گذشته خبری منتشر شد که استیون اسپیلبرگ می‌خواهد «بولیت» را بازسازی کند. به گزارش دنیای تصویرآنلاین، کریستی ماکوسکو کریگر، تهیه‌کننده اطلاعات تازه‌ی درباره پروژه بازسازی «بولیت» ارائه داد.

او گفت:« من بولیت را تهیه‌ می‌کنم. و استیون اسپیلبرگ و جاش سینگر که دارد فیلمنامه را می‌نویسد، با هم روی داستان کار می‌کنند. امیدوارم که با تمام شدن اعتصاب نویسندگان هر چه زودتر فیلمنامه آماده شود. اما آن‌ها دارند روی فیلم‌نامه کار می‌کنند. و من فکر می‌کنم بولیت به فیلمی کاملا سرگرم‌کننده تبدیل شود. نسخه‌ی جدید بولیت چیزی بیشتر از یک بازسازی است و ابدا بازسازی فیلم کلاسیک سال 1986 نیست. بله اسپیلبرگ شخصیت اصلی را که با بازی استیو مک‌کوئین بوده، حفظ می‌کند اما داستان کاملا متفاوت است.»
🔹با این اوصاف استیون اسپلبرگ باری دیگر به دنیای اکشن باز می‌گردد که حیطه مهارت اوست. پس از «داستان وست ساید» و «خانواده فیبلمن» باید منتظر چنین فیلمی از اسپیلبرگ بود؟ بازسازی «بولیت» که هنوز عنوان رسمی ندارد در کمپانی برادران وارنر به تولید می‌رسد و تونی کوشنر و جاش سینگر نویسندگان فیلمنامه هستند. اسپیلبرگ 77 سال دارد و احتمالا این پروژه را سال جدید خواهد ساخت.

🔹«بولیت» محصول 1968 به کارگردانی پیتر یتس اقتباسی از رمان شاهد بی‌صدا نوشته رابرت ال. فیشر است که در گذر زمان به فیلمی کالت تبدیل شده. و برنده جایزه اسکار در بخش تدوین است. استیو مک‌کوئین و ژاکلین بیست از بازیگران نقش اصلی فیلم هستند.