بایگانی‌ها

اسپایدرمن در سرزمین‌های ناشناخته!

اسپایدرمن در سرزمین‌های ناشناخته!
اسپایدرمن در سرزمین‌های ناشناخته!

به نظر می‌رسد شرکت سونی در حال فراهم کردن مقدمات کار برای ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس بازی کامپیوتری انحصاری و فوق‌لعاده خود به نام «سرزمین ناشناخته» یا همان آنچارتد است. البته این شرکت سال‌هاست که چنین برنامه‌ای در سر دارد. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر اضافه شدن چند گزینه بسیار معتبر مثل دیوید او راسل شنیده می‌شد. حتی گفته می‌شد که راسل می‌خواهد از بازیگرانی هم‌چون مارک والبرگ، رابرت دنیرو، جو پشی و اسکارلت جوهانسن در این پروژه استفاده کند. اما چنین اتفاقی رخ نداد و صحبت بر سر نام‌هایی چون نیل برگر، سث گردون و جو کارنهان هم بی‌نتیجه باقی ماند. حتی مذاکره با کریس پرت برای پذیرفتن نقش اصلی هم به جایی نرسید. اما به نظر می‌رسد سونی یک بار دیگر عزم خود را جزم کرده که این پروژه را کلید بزند، آن‌هم در حالی‌که طرفداران به طور کلی ناامید شده‌اند.
سونی این‌بار تام هالند، ستاره فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را برای بازی در نقش نیتن دریک انتخاب کرده‌است. با توجه به سن‌و سال کم هالند، فیلم احتمالا به روایت ماجراهایی می‌پردازد که این کاوشگر در دوران جوانی خود از سرگذرانده‌است. احتمالا خیلی‌ها نسبت به این پروژه عالی هیجان‌زده شده اند. اما دلتان را صابون نزنید. چرا که این فیلم همچنان در مراحل ابتدایی به سر می برد و تازه فیلمنامه‌نویسان مشغول به کار شده اند. این یعنی هنوز راهی طولانی در پیش است. فکر کنید سونی تا این چه مقدار پول صرف این پروژه کرده است!
بدون شک واکنش تماشاگران نسبت به «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» از جمله مواردی است که سونی با دقت زیر نظر می‌گیرد. اگر فیلم چندان مورد استقبال قرار نگیرد، احتمالا هالند هم از پروژه کنار گذاشته می‌شود. استودیوهای فیلمسازی به بی‌وفا بودن شهره هستند. اما به نظر می‌آید سونی به دنبال یک همکاری بلندمدت با هالند است.