بایگانی‌ها

اطلاعات جدیدی درباره «خارج سازی2»

اطلاعات جدیدی درباره «خارج سازی2»
اطلاعات جدیدی درباره «خارج سازی2»

موفقیت قسمت نخست «خارج سازی» در ابتدای دوران قرنطینه در جهان که فیلم اکشن سم هرگریو را به پربیننده ترین فیلم نت‌فلیکس در آن روزها تبدیل کرد، باعث شد که سرمایه گزاران به فکر ساخت چندگانه از فیلم موفق خود بیافتند.

.
خبر تولید قسمت دوم پیشتر اعلام شده است. کریس همسورث ، جو روسو(فیلمنامه نویس) و سم هرگریو در مقام کارگردان باز می‎‌گردند. جو و آنتونی روسو به عنوان تهیه کنندگان بازهم در این پروژه همکاری می‌کنند.

.
در گفتگوی نیویورک تایمز با گلشیفته فراهانی روشن شد که او نیز در این فیلم حضور دارد. زمان اکران این فیلم مشخص نشده است اما احتمالا یکی از ماه های سال 2022 خواهد بود. نتفلیکس در رویداد تادام تیزر کوتاهی از این قسمت به مخاطبان عرضه کرد.

.
گروه بازیگران قسمت اول بین المللی بودند، رندیب هودا،پانکاج تریپاتی و دیوید هاربور. هنوز به طور رسمی حضور هیچ کدام تایید نشده است. تایلر پارکر نقش اصلی در قسمت اول را بازی کرد که در پایان فیلم گویا جان خود را از دست داد.پس او باید در این چندگانه حضور داشته باشد. محل فیلمبرداری استرالیا و بخش هایی از جمهوری چک بوده است پاییز امسال فیلمبرداری ادامه خواهد داشت.داستان این قسمت در ادامه رویدادهای قسمت نخست خواهد بود.