بایگانی‌ها

افول تمدن بشری

افول تمدن بشری
افول تمدن بشری

کیتی پری خواننده مشهور که در یک برنامه تلویزیونی استعدادیابی داور است در توئیتر و طی چند رشته توئیت نظرات تندی را علیه شبکه های اجتماعی روز چهاردهم آوریل نوشت.
.
این خواننده 36 ساله که همسر اورلاندو بلوم بازیگر است، نوشت:« شبکه های اجتماعی آشغال است. افول تمدن انسانی.» و سپس هشتگ زد «همین که گفتم».
.

او در ادامه به 109 میلیون فالوئرش ابراز علاقه کرد و نوشت:به هر حال شما را دوست دارم.»
.
هنوز مشخص نیست که دلیل چنین واکنش هایی چه می تواند باشد. کیتی پری یکی از محبوب ترین چهره های هنری در شبکه های اجتماعی است.او سومین چهره هنری در توئیتر است که بیشترین فالوئر را دارد.
.
او سال 2017 نیز چنین نظراتی را ابراز کرده بود و در توئیتر نوشته بود« بی صبرانه منتظر است فرهنگ اینستاگرام از بین برود تا همه بتوانیم دوباره خودمان شویم.»
.
او در مصاحبه ای درباره اینستاگرام گفته بود:« همه ما برای فلان تصویر زندگی می کنیم و آمار، لایک است.سخت است چون من بها نمی دهم و زندگی خودم را جلو می برم.ما لباس ، محصولات می خریم، فلان ژست را برای عکس اینستاگرامی می گیریم یا به فلان رویداد هنری می رویم تا عکس بیاندازیم.این برای ما به عنوان یک جامعه خوب نیست
اگر که ما افراط کنیم.به زعم من افول تمدن بشری است . باید تعادل داشته باشیم.من تلاش می کنم تعادل را پیدا کنم.چون می توانم قربانی دیگری شوم.»