بایگانی‌ها

انتخاب احسان حاجی پور به عنوان مدیر بخش تئاتر اولین دوره جشن موسیقی و تئاتر علی معلم

انتخاب احسان حاجی پور به عنوان مدیر بخش تئاتر اولین  دوره جشن موسیقی و تئاتر علی معلم
انتخاب احسان حاجی پور به عنوان مدیر بخش تئاتر اولین دوره جشن موسیقی و تئاتر علی معلم

به گزارش روابط عمومی نخستین جشن موسیقی و تئاتر علی معلم(تندیس حافظ)، امید معلم دبیر این جشن طی حکمی احسان حاجی پور را به سمت مدیر بخش تئاتر این رویداد فرهنگی و هنری منصوب کرد.  

در بخش هایی از این حکم آمده است:  

جناب آقای احسان حاجی پور  

اکنون که به یاری خداوند متعال و التفات لسان الغیب شیرازی، اولین دوره جشن موسیقی و تئاتر علی معلم (تندیس حافظ) را به عنوان یگانه جشن خصوصی در این دو حوزه  برپا می کنیم نظر به تجارب ارزنده شما در حوزه مدیریت فرهنگی و هنری، به سمت مدیر بخش تئاتر نخستین دوره جشن موسیقی و تئاتر علی معلم(تندیس حافظ) منصوب می گردید.

امید است حضورتان در کنار خانواده بزرگ دنیای تصویر و جشن حافظ باعث شکوفایی اولین جشن خصوصی موسیقی و تئاتر ایران زمین باشد.

 

احسان حاجی پور نویسنده و کارگردان تئاتر است و در سابقه فعالیت های اجرایی او دبیری و عضویت در هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، دبیر اجرایی و مدیر ستاد برگزاری دوره های پانزدهم و شانزدهم جشن های خانه تئاتر، مدیر روابط عمومی جشن های خانه تئاتر، عضو هیئت مدیره کانون کارگردانان، مشاور موسسه هنرمندان پیشکسوت و… به چشم میخورد.  

.

نخستین جشن موسیقی و تئاتر علی معلم( تندیس حافظ) به عنوان اولین جشن خصوصی در حوزه موسیقی و تئاتر در سال ۱۴۰۱ برپا خواهد شد و در آن برگزیدگان بخش های مختلف انتخاب خواهند شد. به زودی فراخوان این جشن اعلام خواهد شد.