بایگانی‌ها

انتقاد از بازیگری!

انتقاد از بازیگری!
انتقاد از بازیگری!

▪️سر آنتونی هاپکینز بازی خود در «ثور» را  نقش‌آفرینی بیهوده توصیف می‌کند. بازیگر برنده دو جایزه اسکار در فیلم «ثور» نقش اودین پدر کریس همسورث را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرد اما متوجه شد که نباید تمام توان خودش را برای این نقش بگذارد چون پروژه از نگاه او چالش برانگیز نبود.

 

آنتونی هاپکینز به نیویورکر گفت:« اگر شما جلوی پرده سبز بنشینید، بازیگری بیهوده خواهد بود. آنها لباس جنگی بر تن من پوشاندند، برایم ریش گذاشتند. من را  روی تخت نشاندند و گفتند یکم فریاد بکش.»

آنتونی هاپکینز در سال‌های 1960 به شهرت رسید. نخستین بار توجه سر لارنس اولیویه را جلب کرد و سپس به گروه رویال نشنال تیه تر پیوست. او قبلا گفته بود تا زمانی که توانایی جسمانی دارد به بازیگری ادامه می‌دهد. او درباره بازنشسته شدن چندسال پیش به مجله ساگا گفته بود:« نه! من از کار لذت می‌برم. از اینکه از خانه بروم بیرون و کار متفاوتی انجام بدهم برایم لذت بخش است.از تازگی بازیگری لذت می‌برم. کل فیلمبرداری را دوست دارم. از بکار بردن کلمه فرآیند تنفر دارم. اما عاشق خلاقیت هستم. همسرم استلا نگران سلامتی من است و یکبار به من گفت که آیا می‌خواهی تا زمان مرگ ادامه بدهی؟ پاسخ دادم که گمان کنم تا زمانی که سلامتی ام به اولویت تبدیل شود، به بازیگری ادامه بدهم… بازیگری عشق من است.»

هاپکینز همچنین توضیح داد که چطور سن سبب شده او  واکنش پذیرتر شود:« فکر می‌کنم هرچه سن بیشتر شود، شما بیشتر می خواهید زندگی را تجربه کنید. این باعث شده به گذشته خودم، والدینم  وهمه غم‌های شیرین زندگی فکر کنم.»