بایگانی‌ها

اندرسون:لئوناردو دی‌کاپریو را نمی‌خواستم

اندرسون:لئوناردو دی‌کاپریو را نمی‌خواستم
اندرسون:لئوناردو دی‌کاپریو را نمی‌خواستم

پس از «روزی روزگاری در هالیوود » لئوناردو دی کاپریو دنبال پروژه بعدی خود بود و خبرهایی منتشر می‌شد که عده‌ای از فیلمسازان مهم مانند پل توماس اندرسون دنبال لئوناردو دی کاپریو برای بازی در پروژه جدیدشان است.
.
به گزارش پلی لیست اما پل توماس اندرسون در «لیکوریش پیتزا» از بردلی کوپر استفاده کرده است. نقش جان پیترز را او بازی می‌کند. در جدیدترین مصاحبه پل توماس اندرسون با تایم در این مورد شفاف سازی انجام داد.
.
او گفت:«هیچ‌وقت با لئو حرف نزدم. بردلی را تا حدودی می‌شناختم و مایل بودم که با او همکاری کنم، اما فیلمنامه را برای بردلی کوپر ننوشتم. فیلمنامه برامده از واقعیت است. گری [گوتزمن] و و دوستانش یک تخت آبی به جان پیترز تحویل می‌دهند که به عنوان یک تهیه‌کننده هالیوودی با شخصیتی غیرعادی و متفاوت شهرت داشت. ماجرا به این شکل است که هیچ اتفاق دراماتیکی اصلا روی نمی‌دهد. او نازنین‌ترین آدم در تمام دنیا بوده است.»
.
توماس اندرسن به این نتیجه می‌رسد که چنین سکانسی بدون هیچ اتفاق قابل‌توجهی کسل کننده خواهد شد. بنابراین نسخه‌ای دیوانه‌وار از شخصیت جان پیترز را نوشت. بنابراین اصلا موضوع حضور دی کاپریو در فیلم توماس اندرسون مطرح نشده بود .

دی‌کاپریو در مقطعی قرار بود در «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) گی‌یرمو دل تورو بازی کند اما از پروژه کنار رفت.