بایگانی‌ها

انیو موریکونه:تارانتینو خل است!

انیو موریکونه:تارانتینو خل است!
انیو موریکونه:تارانتینو خل است!

دنیای تصویرآنلاین- انیو موریکونه که برای «هشت نفرت‌انگیز» موسیقی متن ساخته است، در جدیدترین مصاحبه خود تارانتینو را خل خواند  که فیلم‌هایش آشغال است. موریکونه که سال‌های سال موسیقی برای  فیلم‌ها ساخته بود سرانجام برای «هشت نفرت انگیز» توانست اسکار بهترین موسیقی متن را دریافت کند.

موریکونه درباره تارانتینو می‌گوید:« خل است. از بقیه می‌دزدد و کنار هم صحنه ها را قرار می‌دهد.اصلا (آثار او) اریژینال نیستند. اصلا او فیلمساز نیست. بنابراین قابل مقایسه با  فیلمسازان بزرگ هالیوود مانند جان هیوستن،آلفرد هیچکاک و  بیلی وایلدر نیست. آنها بی نظیر بودند.تارانتینو فیلم‌های قدیمی را بازسازی می‌کند.»

موریکونه در ادامه قبول می‌کند طرفدار فیلم‌های تارانتینو نیست. این در حالی است که تارانتینو در مراسم رونمایی از ستاره این آهنگساز ایتالیایی در پیاده روی مشاهیر شهر لس آنجلس در سال 2016 حضور داشت.

به گزارش ایندی وایر بخشی از اختلاف میان موریکونه و تارانتینو از شیوه کار تارانتینو ناشی می‌شود؛ موریکونه می‌گوید:« از ناکجا آباد پیدایش می‌شود و تماس می‌گیرد و ظرف چند روز موسیقی متن کامل می‌خواهد.که ناممکن است و دیوانه ام می‌کند. چون امکان پذیر نیست.آخرین بار بهش گفتم. اما این بار سرسختانه رفتار خواهم کرد.بعد با من می‌تواند روبوسی می‌کند.»