بایگانی‌ها

او فاشیست است

او فاشیست است
او فاشیست است

دنیای تصویرآنلاین- جانی دپ  که در جشنواره  زوریخ به سر می‌برد،درباره فیلم جدیدش«جانوران شگفت‌انگیز:جنایات گریندلوالد» به سوال‌ها پاسخ داد.

او تایید کرد که در قسمت بعدی این فیلم باز هم نقش گریندلوالد را بازی خواهد کرد.جانی دپ گفت :« از حضور در نقش این جادوگرِ پیچیده لذت می‌برم. عاشقش هستم. چون دنیایی است که می‌توانی در آنجا پرواز کنی، کارهای مختلفی را امتحان کنی، به شخصیتی تبدیل بشوی که فاشیست است. بله گریندلوالد فاشیست است. از قماش آنهاست. اما او را جادوگری قدرتمند، دقیق،حساس و متقلب بازی کردم. امکانات چنین دنیایی گسترده است.پس می‌توانی هرکاری را امتحان کنی.فیلمبرداری اواسط سال آینده شروع می‌شود.گریندلوالد شخصیتی است پایبند به اصول خود.نیت بدی شاید نداشته باشد. »

جانی دپ در ادامه درباره همکاری با رولینگ گفت:«من با تهیه‌کنندگان، کارگردان و جی .کی .رولینگ صحبت کردم.اما با رولینگ یک مکالمه طولانی درباره کاراکتر گریندلوالد داشتم. او نکاتی را درباره شخصیت گریندلوالد توضیح داد که انتظارش را نداشتم. چون جزئیاتی که او درباره دنیای جادوگری و کاراکترهایش می‌داند، خیره‌کننده است.»

وقتی جانی دپ را برای نقش گریندلوالد انتخاب کردند،علاقمندان دنیای جی.کی رولینگ علیه او امضا جمع می‌کردند تا بازیگر دیگری جایگزین جانی دپ بشود.در قسمت نخست «جانوران شگفت‌انگیز» جانی دپ حضور کوتاهی دارد. اما جادوگر دیگری با نقش‌آفرینی کالین فارل طول مدت حضورش روی پرده بیشتر است.