بایگانی‌ها

اپل وارد رقابت شد

اپل وارد رقابت شد
اپل وارد رقابت شد

 

دنیای تصویرآنلاین- اپل وارد رقابت جدی با شبکه‌های استریم شد. از این پس این کمپانی فیلم، سریال می‌سازد و حتی کارت اعتباری خواهد داشت.

تیم کوک مدیر کمپانی اپل به همراه استیون اسپیلبرگ و اپرا وینفری در مراسمی که دوشنبه عصر به وقت محلی در آمریکا برگزار شد ورود کمپانی اپل را به شبکه‌های آنلاین پخش فیلم و سریال اعلام کردند. از این پس کمپانی اپل فیلم و مجموعه های تلویزیونی می‌سازد که  در اپلیکشین تلویزیونی اپل  روی موبایل ها و سرویس های اپل قابل دریافت است.

مجموعه هایی که کمپانی اپل تولید خواهد کرد با کمک شبکه هایی مانند اچ.بی.او، استارز و شوتایم خواهد بود. علاوه بر این یک کارت اعتباری دیجیتالی و یک مجله آنلاین نیز کمپانی  برای اپلکیشن خبری خود تولید خواهد کرد.

اپل تی وی پلاس

نام  سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال کمپانی اپل، اپل تی وی پلاس خواهد بود. این شبکه شوهای اریژینالی را تهیه خواهد کرد و فاقد آگهی های تبلیغاتی خواهد بود. اما نرخ آبونمان این سرویس اعلام نشده است. در مراسم یک ویدیویی  سیاه و سفید  با حضور استیون اسپیلبرگ،اکتاویا اسپنسر،ران هاوارد،ریس ویثرسپون، جی.جی آبرامز،م. نایت شیامالان، سوفیا کاپولا،  هیلی  استینفیلد پخش شد که مراحل تولید  فیلم و برنامه های تلویزیونی را توضیح می دادند. دو مدیر سابق کمپانی سونی  جیمی ارلیچت و زک ون آمبرگ که از دو سال پیش به استخدام کمپانی اپل درآمدند، روی سن رفتند و اپل تی وی پلاس را معرفی کردند.

ابتدا استیون اسپیلبرگ روی سن آمد و مجموعه ایی را که قرار است برای اپل بسازد معرفی کرد:«داستان های شگفت انگیز» و سپس ریس ویثرسپون،استیو کارل و جنیفر انیستن که  قرار است مجموعه برای اپل بسازند؛روی سن آمدند  و  آن را معرفی کردند :«شوی صبح گاهی». جیسون موموآ و آلفی وودوارد شوی «دنیایی را بنگر که  همه پس از آخر الزمان کور هستند» را معرفی کردند.

اپرا وینفری که می خواهد دو مستند برای این شبکه بسازد گفت:«سرویس اپل به من اجازه می‌دهد تا  کاری را که می خواهم انجام بدهم به روش جدید خودم بسازم.»

به گزارش سی .ان .ان اپل سالیانه یک میلیارد دلار برای ساخت فیلم و شوهای تلویزیونی  بودجه گذاشته است. کمپانی اپل اپلیکیشن تلویزیونی خود را به روز می‌کند و این سرویس امکان  دستیابی به سرویس های پخش انلاین فیلم و سریال و تلویزیون های کابلی را نیز خواهد داشت.اپلیکیشن تلویزیونی اپل شبیه اپلیکیشن نتفلیکس خواهد بود.در سرویس اپل تی وی پلاس  محتوی شبکه های دیگر مانند هولو و پرایم ویدیو نیز قابل دریافت است. اما این سرویس  محصولات شبکه نتفلیکس را پوشش نمی دهد

اپل نیوز پلاس

کمپانی اپل یک اپلیکیشن دیگر نیز معرفی کرد. اپل نیوز پلاس  تیم کوک گفت که این اولین اپلیکیشن  خبری در دنیاست. تیم کوک توضیح بیشتری درباره مواردی که قابل دانلود است یا دسترسی به آن وجود دارد،ارایه نکرد. اما  این اپلیکیشن به 300 مجله دسترسی دارد و ابونمانش ماهیانه 9.99 دلار است.

اپل ارکید

اپل ارکید سرویس گیم  اپل است که فاقد آگهی های تبلیغاتی است.کاربران به بیش از 100 بازی دست یابی خواهند داشت. نرخ ابونمان این اپلیکیشن نیز اعلام نشد.