بایگانی‌ها

اکران دوباره «ضربه شانس» در چین

‍ (http://axnegar.fahares.com/axnegar/621189798a408b8441885.jpg) ▪️فیلم آخر وودی آلن،«ضربه شانس» اکران محدودی در آمریکا در ماه آوریل خواهد داشت. به گزارش دنیای تصویر احتمال دارد که فیلم یک اکران محدود در شهرهای بزرگ آمریکا داشته باشد و سپس به صورت آنلاین پخش شود. این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و پس از تایید نهایی با پخش‌کننده در هفته آینده اعلام می‌شود.

🔹 «ضربه شانس» در جشنواره ونیز برای نخستین بار به نمایش درآمد و از ماه سپتامبر ، تهیه‌کنندگان در تلاش هستند تا با یک کمپانی آمریکایی برای پخش فیلم به توافق برسند. به احتمال قوی پخش‌کننده مهمی پای میز مذاکره برای این فیلم نیامده است. اما تقریبا تمامی فیلم‌های وودی آلن که پس از جنبش می‌تو ساخته رنگ پرده در آمریکا به خود ندیدند. فیلم‌های او در آمریکا پیش از جنبش می‌تو اکران گسترده در آمریکا داشت اما از سال 2017 ورق برگشت.

🔹در 17 اکتبر سال 2017 چند روز مانده به اکران فیلم «واندر ویل/“Wonder Wheel”» در جشنواره فیلم نیویورک هشتگ می‌تو در فضای مجازی به یکباره وایرال شد و اتهام قدیمی میا فارو علیه وودی آلن دوباره مورد توجه قرار گرفت. فیلم «واندر ویل» با واکنش منفی منتقدان روبرو شد و بدترین امتیاز را از منتقدان گرفت.(31 درصد در راتن تومیتوز) و در این رابطه رکورد پایین‌ترین امتیاز در میان فیلم‌های وودی آلن را به نام خود ثبت کرد. از آن سال فیلم‌های آلن پخش‌کننده مهم در آمریکا پیدا نمی‌کند. «ضربه شانس» پنجاهمین فیلم کارنامه وودی آلن است.