بایگانی‌ها

بازگشت آقای ستاره به تلویزیون

بازگشت آقای ستاره به تلویزیون
بازگشت آقای ستاره به تلویزیون

جرج کلونی مدت‌ها است که در سینما از درخشش همیشگی خود فاصله گرفته و حضورش در مقام کارگردان هم چندان راضی‌کننده از آب در نیامده. اما این قرار نیست که پایان کار یکی از مهم‌ترین و موثرین مردان رسانه‌ای حال حاضر دنیا باشد.

بخش تلویزیون پارامونت خبر داده که جرج کلونی قصد ساخت سریالی براساس رمان مشهور «تبصره 22» نوشته جوزف هلر را دارد. او علاوه بر کارگردانی، ایفاگر نقش اصلی نیز خواهد بود تا با گذشت بیست سال از آخرین حضور تلویزیونی‌اش در «ER» دوباره او را در این مدیوم خانگی ببینیم. فیلمبرداری سریال از ابتدای سال 2018 آغاز می‌شود.

کلونی اخیرا در گفتگویی اعلام کرده بود دیگر برای تامین زندگی‌اش به پول نیاز ندارد و نه می‌خواهد  نقش کسی را بازی کند که مدام دنبال دخترها می‌دود. برای همین به دنبال تجربه‌های تازه و نقش‌‌های متفاوت می‌گردد.

 قبلا در 1970 مایک نیکولز با حضور آلن آرکین دست به اقتباس از «تبصره 22» زده بود. حالا که تب اقتباس از رمان‌های مشهور در تلویزیون بالا گرفته، به نظر می‌رسد کلونی گزینه‌‌ی هوشمندانه‌ای را برای دیده شدن بیشتر انتخاب کرده. رمان که برگرفته از تجربیات شخصی هلر در جنگ جهانی دوم است، به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های طنز سیاه و داستان‌های برگزیده قرن بیستم شناخته می‌شود.