بایگانی‌ها

بازیگر انگل متهم شد/ تحقیقات پلیس از لی سون-کیون

▪️لی سون-کیون،یکی از ستارگان فیلم «انگل» به اتهام استفاده از مواد مخدر تحت بازپرسی پلیس قرار گرفت. خبرگزاری دولتی یونهاپ گزارش داد: « پلیس متروپولیتن اینچئون تحقیقاتی را در مورد هشت نفر از جمله یک بازیگر و فرزندان صاحبان یک کمپانی به دلیل اتهام استعمال مواد مخدر غیرقانونی در سال جاری آغاز کرده است. »
🔹در ادامه گزارش نوشته شده با وجودی که نام لی به عنوان یکی از مظنونین به طور رسمی ذکر نشده است. آنها گفته اند که ارتباطی میان فعالیت‌های غیرقانونی او پیدا کردند. لی متهم استفاده از مواد مخدر است.» آژانس هدو و لو که لی تحت قرارداد آنهاست به دلیل نگرانی‌هایی که لی سون-کیون ایجاد کرده عذرخواهی کرد و از همکاری کامل آنها با هر نوع تحقیقات پلیسی اعلام آمادگی نموده است. این آژانس اعلام کرده که لی خودش موضوع را با پلیس درمیان گذاشته، و شکایت باج خواهی علیه یکی دیگر از افراد این گروه را پر کرده .در شکایت لی آمده بود که او صدها هزار دلار را با زورگیری پرداخته است.»

🔹لی برنده جایزه گروهی انجمن بازیگران برای «انگل» شد. او نقش دونگ-ایک را در «انگل» ایفا می‎کرد. او امسال در جشنواره کن دو فیلم «پروژه سکوت» و «خواب» را داشت. که «خواب» در ماه سپتامبر اکران شد و فروخت. اخیرا در فیلم “Killing Romance ایفای نقش کرده. و فیلم سیاسی «“Kingmaker» را آماده نمایش دارد.