بایگانی‌ها

برادران کوئن فیلم ترسناک می‌سازند

برادران کوئن سریال وسترن می‌سازند
برادران کوئن سریال وسترن می‌سازند

ایتن کوئن در مصاحبه با آسوشیتدپرس به مناسبت نمایش بی-مووی جدیدی که ساخته -“Drive Away Dolls- تایید کرد که فیلم بعدی را با برادرش جوئل می‌سازد. ایتن فیلمبرداری «عزیزم نکن/“Honey Don’t» را در بهار انجام می‌دهد و سپس برنامه‌ چیدند که او و برادرش فیلمی هراس بسازند. فیلمنامه جدید است و برمبنای فیلمنامه قدیمی از آن‌ها نخواهد بود.

🔹ایتن گفت:« درباره این پروژه زمان طولانی حرف زدیم اما هیچ چیزی روی کاغذ نیاوردیم. ما فقط درباره نقطه آغاز داستان صحبت کردیم. که در کشوی ذهن مان بود.»

🔹در این مصاحبه روشن شد که این ایتن بود که مدت کوتاهی از همکاری با برادرش جدا شد و خواست مسیر جدیدی را تجربه کند. ایتن گفت:« جدایی نبود. اما این من بودم که گفتم بس است .این همکاری‌ها عالی بودند. همیشه عالی بودند. اینجوری نبود که تاریخ قرارداد ما به پایان رسیده باشد. ما مدام همدیگر را می‌دیدیم و باهم حرف می‌زدیم.»

🔹 فیلمبرداری این فیلم ترسناک از پاییز امسال شروع خواهد داشت. جزئیاتی درباره خط داستانی منتشر نشده است.تنها چیزی که مشخص است این دو برادر باهم پشت دوربین می‌روند و باهم کار می‌کنند. همین برای علاقمندان آثار برادران کوئن کفایت می‌کند.