بایگانی‌ها

برای باچان نقش می‌نویسند

برای باچان نقش می‌نویسند
برای باچان نقش می‌نویسند

▪️هما مالینی ستاره مشهور سال‌های 1970 و بازیگر فیلم‌هایی مانند «شعله» و «باغبان» می‌گوید برای بازیگران مرد اختصاصی نقش می‌نویسند و برای زنان بازیگر این اتفاق نمی‌افتد. او عقیده دارد که برای آمیتاب باچان به طور ویژه نقش می‌نویسند او  در ادامه می‌افزاید که توانایی ایفای نقش خوب را دارد.

 

مالینی در ادامه با این نگاه مخالفت می‌کند که پلتفرم‌ها  نقش‌های بهتر و فرصت‌های تازه برای بازیگران زن به همراه آوردند. مالینی می‌گوید اگر فیلمنامه‌نویسی با داشتن من در ذهنش نقشی را بنویسد خیلی خوب می‌شود. باچان و مالینی در سال 2003 در «باغبان» روبروی هم ظاهر شدند. در «شعله» ساخته رامش سیپی نیز هم بازی بودند. نخستین باری که هما مالینی مقابل دوربین رفت در سال 1968 در فیلم «تاجر رویا/Sapno Ka Saudagar» بود. و آخرین حضور او در سینما در سال 2020 در فیلم  «فلفل دلمه‌ای/Shimla Mirchi» است که با راج کمار رائو و راکول پریت سینگ هم بازی شد.

 

مالینی می‌گوید:« فرصت‌های امروز کجاست؟ حتی این روزها نقش‌هایی اختصاصی برای بازیگران زن پیدا نمی‌شود. در عوض برای بازیگران مرد است. آقای باچان حتی امروزه نقش‌های بسیار عالی به او پیشنهاد می‌شود که اختصاصی برایش می‌نویسند. اما نقش های خاص برای زنان نیست. …من منتظر بررسی انواع مختلف نقش‌ها، از نقش‌های دراماتیک تا خوب هستم. نقش باید شگفت‌انگیز باشد، به طوری که بتوانم بلافاصله جواب مثبت بدهم، اما هنوز کسی چنین پیشنهادی به من نداده است. به عنوان یک هنرمند، همیشه دوست دارم پروژه های هیجان انگیزی بازی کنم. من هرگز به بازیگری نه نمی گویم زیرا علاقه من است.»