بایگانی‌ها

برخاسته از خاکستر

برخاسته از خاکستر
برخاسته از خاکستر

▪️برندن فریزر پس از بازی در نقش یک مرد با وزن بالا  و منزوی به نام چارلی در «نهنگ» می‌خواهد ابرقهرمان دنیای دی سی شود. فریزر اخیرا  به یکی از چهره های محبوبی تبدیل شده که احتمال دارد شب مراسم اسکار دست پر سالن دالبی‌تیه‌تر را ترک کند. «نهنگ» ساخته دارن آرنوفوسکی سبب شد بازیگر قدیمی سینما که چندان اهل گفت وگو نیست همچون ققنوس از خاکستر برخیزد.

برندن فریزر در سن پنجاه و چهار سالگی نمونه درخشانی از  پیشرفت شخصی است. او توانست اعتماد آرنوفسکی گزیده‌کار را جلب کند و نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای در «نهنگ» که براساس نمایشنامه مشهور نوشته هانتر است، ارائه بدهد.

«نهنگ» نامزد اسکار است و فریزر دوباره در کانون توجه و خط مقدم هالیوود برای نقش‌ها قرار گرفته است. اما فریزر تمایل دارد در دنیای سینمایی دی سی نقش‌آفرینی کند.

او در مصاحبه اخیر خود با ورایتی در پاسخ به سوال آنها و احتمال پیوستن به چندگانه‌های ابرقهرمانی پاسخ داد که «البته، من بازیگرم و می‌خواهم کار کنم.»اگرچه  فریزر کمی بیش از 15 سال از کانون توج دور بود، اما حقیقت این است که برای نسل هزاره جدید، دیدن او در یک نقش اکشن تازگی ندارد. با بازنگری کارنامه او می‌توان فیلم‌های مانند «مومیایی»، «جورج جنگل» یا «سفر به مرکز زمین» برخورد.