بایگانی‌ها

برنامه ویژه تحلیف به کارگردانی گلن وایس، کارگردان مراسم اسکار

برنامه ویژه تحلیف به کارگردانی گلن وایس، کارگردان مراسم اسکار
برنامه ویژه تحلیف به کارگردانی گلن وایس، کارگردان مراسم اسکار

ویژه برنامه نود دقیقه‌ای «آمریکا متحد/ America United» که از شبکه‌های مختلف آمریکا دیروز پخش شد به کارگردانی گلن وایس، کارگردان مراسم اسکار و امی بود.

تام هنکس اجرای این ویژه برنامه را برعهده داشت و خوانندگانی چون بروس اسپرینگتن،جاستین تیمبرلیک،کیتی پری، دمی لواتو و جان لجند به اجرای برنامه پرداختند.
در این برنامه کری واشینگتن،اوا لونگریا و… حضور داشتند.
بروس اسپرینگتن ترانه «سرزمین امید و رویا» را خواند.و سپس تام هنکس مقدمه‌ای در این برنامه بدون حتی ذکر نام دونالد ترامپ گفت.
« در چند هفته گذشته و در چند سال گذشته ، شاهد اختلافات عمیق و خشم و نگرانی نگران کننده در سرزمینمان بوده ایم ، اما امشب ، ما در مورد ایالات متحده آمریکا ، عملکرد دموکراسی ، بنیان های جمهوری خود تعمق می کنیم ، یکپارچگی قانون اساسی ما و درباره امید و آرزوهایی که همه ما برای اتحاد کامل تری داریم. روز تحلیف بسیار بیشتر از قسم رهبران ملی بعدی ما است. این روز برای مشاهده ماندگاری آرمان های آمریکایی ما است.»
جو بایدن و کاملا هریس هر دو در این برنامه ظاهر شدند و پیام هایی را خطاب به مردم گفتند.
روسای جمهور قبلی آمریکا مانند باراک اوباما، جرج بوش پسر و کلینتون نیز در این برنامه حضور پیدا کردند.
لین امانوئل-میراندا ستاره برادوی دیگر هنرمندی بود که در این ویژه برنامه اجرای زیبایی داشت. این برنامه با آتش بازی به پایان رسید.

تهیه این برنامه را گلن کریشنر برعهده داشت . ویژه برنامه در شبکه‌های ABC, CBS, CNN, NBC, MSNBC وPBS به طور همزمان پخش شد.