بایگانی‌ها

بری لارسون از تست‌های ناموفق بازیگری گفت

بری لارسون از تست‌های ناموفق بازیگری گفت
بری لارسون از تست‌های ناموفق بازیگری گفت

دنیای تصویرآنلاین-بری لارسون ستاره فیلم «اتاق»، «کاپیتان مارول» گفت که برای بازی در فیلم‌هایی مانند «بازی‌های عطش»، «جنگ ستارگان» و «ترمیناتور» تست بازیگری داده بود.

در هالیوود داستانهای متعددی از بازیگران شناخته‌ شده‌ای است که برای فیلم‌های مهم تست بازیگری داده اما رد شدند. مانند جیک جیلنهال که برای بازی در «ارباب حلقه‌ها»؛ گوئینت پالترو برای «پارک ژوراسیک»؛ کرت راسل برای شخصیت هان سولو در «جنگ ستارگان» آزمون بازیگری دادند.

حال بری لارسون در کانال یوتیوبش گفت که چندین تست ناموفق بازیگری در کارنامه خود دارد. او که این روزها در دنیای سینمایی مارول با شخصیت کاپیتان مارول سرش شلوغ است، اعلام کرد که روزگاری برای بازی در «جنگ ستارگان» تست بازیگری داد اما او را نپذیرفتند.

لارسون در کانال تازه تاسیس خود گفت:«برای جنگ ستارگان، ترمیناتور،بازی‌های عطش تست بازیگری دادم.امروز دوباره به فکر تست بازیگری برای ترمیناتور افتادم وقتی که لاستیک ماشین ام پنچر شد.یادم آمد آخرین باری که لاستیک ماشین ام پنچر شد، زمانی بود که برای ترمیناتور تست بازیگری داشتم. لاستیک ماشینت پنجر بشه در راه تست بازیگری و نقش را هم بهت ندهند!»

بری لارسون توضیح نداد در «جنگ ستارگان» برای چه نقشی آزمون بازیگری داده بود.اما برای دیگر نقش‌ها تا حدودی تکلیف روشن است.