بایگانی‌ها

تجربه‌گرایی سودربرگ ادامه دارد

تجربه‌گرایی سودربرگ ادامه دارد
تجربه‌گرایی سودربرگ ادامه دارد

استیون سودربرگ فیلمسازی تجربه‌گرا است.بنابراین هنگامی که او برای اولین بار با رومن کاپولا در مورد حمایت از فیلمسازان نوظهور از طریق کمپانی دیسنترالیز پیکچرز که مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین بود، صحبت کرد، سودربرگ به طور مشابه مشتاق بود که ببیند آیا تکنولوژی بلاک چین برای حل مشکلات دنیای سرگرمی سازی کارساز است.
.
شرکت تولیدی سودربرگ Extension 765 روز سه‌شنبه مبلغ 300000 هزار دلار را در پلتفرم DCP کمک کرد .جایزه اندروز/برنارد از فیلمسازان متعددی با پرداخت بودجه نهایی برای فیلم های داستانی انگلیسی زبان یا فیلم های کوتاه حمایت می کند. سودربرگ می‌گوید که او و کاپولا علاقه مشترکی به راه‌هایی برای تقویت فیلمسازان دارند که لزوماً این فیلمسازان سروکارشان به استودیوها نمی‌افتد و او مشتاق کمک به استعدادهای جدید است.
.

سودربرگ در مصاحبه اخیر خود گفت: همانطور که در بسیاری از فیلم هایم تجربه‌گرا بوده‌ ام، این یک تجربه گرایی است.بخشی از علاقه من به موضوع به این خاطر بود که واقعاً از نحوه عملکرد بلاک چین مطلع شوم تا ببینم واقعاً کار کرد دارد یا خیر. زیرا برای من، هنوز یک سوال بی پاسخ است، چون هر چیزی که توسط انسان اختراع شده باشد، احتمالاً در مقطعی دارای نقص هایی است که یک انسان دارد. من واقعاً می‌خواهم با رویکرد یا ساختار بلاک چین روبرو شوم تا ببینم آیا قرار است کاری را که باید، انجام می‌دهد .»