بایگانی‌ها

تجلیل از انسانیت

تجلیل از انسانیت
تجلیل از انسانیت

از نظر برایان کاکس فیلم جدیدش «در ستایش از انسانیت » است. بازیگر هفتاد و هفت ساله مقابل کیت بکینسیل در  «دختر زندانی/Prisoner’s Daughte» به کارگردانی کاترین هاردویک ظاهر شده که تلاش می‌کند روزهای آخر عمر را   با دخترش ارتباط برقرار کند  . او یک زندانی است که به بیماری سرطان لاعلاجی مبتلا شده و حالا در روزهای پایانی عمر توانسته به صورت  «زندانی در خانه» کنار خانواده بماند. برایان کاکس می گوید او برای این نقش نباید زیاد تلاش می‌کرد چون خود نقش یک موهبت بود. «دختر زندانی» نخستین بار در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد. برایان کاکس نقش مکس را ایفا می‌کند.

 

برایان کاکس می‌گوید که ما در مسیر زندگی  می‌توانیم چیزهایی را طلب کنیم و همچنین در حافظه‌مان هم می‌توانیم خاطراتی را به یاد بیاوریم، آنچه را که از گذشته‌مان نگه می‌داریم، افرادی که در مسیر زندگی از دست داده‌ایم، و اینکه  می دانیم همه افرادی که دوستشان داریم، هنوز با ما هستند. . آنها هنوز حضور دارند.و من فکر می کنم که لازم نیست کار زیادی انجام می دادم تا آن را برای مخاطب روشن کنم.فقط باید حضور داشته باشید، و همه جا حاضر باشید. و این موهبت نقشی مانند مکس است،   پس شما واقعاً می توانید به مخاطب اجازه دهید فیلم را تماشا کند شما هم نقش خود را بازی کنید. فیلم  در ستایش انسان گرایی است.  در ستایش انسانیت ما و فراز و نشیب های انسانیت ما است و ما به اندازه کافی به این مسائل فکر نمی کنیم….»

 

بازیگر سریال «وراثت» می گوید  او نسبت به نقش هایی که درچند سال اخیر بهش پیشنهاد  شده بسیار خوش شانس بوده است و او حق انتخاب میان فیلمنامه های متنوع داشته . فیلم «دختر زندانی » در پلتفرم  Prime Video پخش شده است.