بایگانی‌ها

تردید دی کاپریو

تردید دی کاپریو
تردید دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو پنج ماه طول کشید تا پیشنهاد بازی در «به بالا نگاه نکن» را بپذیرد.  

 

دی کاپریو فرصت کمیابی دارد تا مقابل جنیفر لورنس در کمدی «به بالا نگاه نکن» به کارگردانی آدام مک‌‌کی نقش کمدی بازی کند.

 

آدام مک‌کی در مصاحبه پادکستی جدیدی توضیح داد که لحن فیلم جدیدش چیزی میان «اون یکی‌ها» و «رکود بزرگ» قرارمی‌گیرد.

 

در این فیلم لارنس و دی کاپریو به عنوان دو ستاره شناس در حال سفر به دور کشور هستند تا به مردم درباره یک ستاره دنباله دار هشدار دهند که با سقوطش سیاره  زمین را نابود خواهد کرد.

آدام مک‌کی می‌گوید:« من با جنیفر از قبل آشنایی داشتم. یکی از اولین ملاقات هایی که او پس از بازی در نخستین فیلمش در لس آنجلس انجام داد ، ملاقات با من بود ، زمانی که تقریباً 17 ساله یا شاید 18 ساله بود. او “برادران ناتنی” را پرستش می کرد ، بنابراین وقتی کارگزار او پرسید که می خواهد چه کسی را ملاقات کند “آنها احتمالاً از شنیدن جواب  جنیفر خوشحال نشدند که گفته بود آقایی  که ” برادران ناتنی” را ساخت.

 

مک‌کی نقش ستاره شناس کیت دیبیاسکای را برای جنیفر لورنس نوشت.اما انتخاب دی کاپریو داستان متفاوتی دارد.

« من فکر می کنم که دی کاپریو خارق العاده است و من کارش را دوست دارم ، اما من فکر کردم راهی برای انجام این همکاری وجود ندارد ، زیرا اگر من فقط می توانستم با مارتین اسکورسیزی کار کنم ، فقط با  اسکورسیزی کار می کردم. من می توانم دستیار مارتین اسکورسیزی در یک مجموعه باشم. پس چرا او این همکاری با من را قبول کند؟ اما همانطور که مشخص شد دی کاپریو فیلمنامه را خیلی دوست داشت.. این یک روند چهار تا پنج ماهه بود که ما فقط ایده ها را با هم رد و بدل می کردیم. ما برای قرنطینه مدتی کار را تعطیل کردیم و وقتی یک روش فرضی ایمن برای فیلمبرداری این فیلم را پیدا کردیم ، لئوناردو پیشنهاد را پذیرفت. من باور نمی کردم. جای تعجب نیست که او در این فیلم افسانه ای ظاهر شده.»

«دی کاپریو بامزه است، فروتنانه رفتار می کند. یک ترکیب عالی است. و کنار جنیفر بی نقص اند چون جنیفر نیز همین خصوصیت را دارد.او نیز بی نهایت بامزه اما خاکی است.وقتی شما این دو بازیگر را به عنوان نقش اصلی در اختیار دارید، سبک فیلم خود را تعیین کرده اید.»