بایگانی‌ها

خداحافظی با بازیگری

شروع محاکمه کوین اسپیسی در انگلستان
شروع محاکمه کوین اسپیسی در انگلستان

یک داوری محرمانه بین کوین اسپیسی و کارفرمای سابق وی اتهامات جدید نگران کننده ای را علیه برنده اسکار نشان می دهد – از جمله اینکه کوین اسپیسی بر اساس گزارش جدید ، هم به دستیار جوان تولید “خانه پوشالی” و هم بازیگری که می خواست در این سریال بازی کند ، دست درازی کرد.

.

به گزارش هالیوود ریپرتر این ادعاها از جمله موارد بسیاری است که در یک درگیری حقوقی بین اسپیسی و کمپانی مدیا رایت کپیتال(تهیه کننده خانه پوشالی) فاش شده. این کمپانی از او به دلیل ده ها میلیون دلار خسارت در سال 2019 شکایت کرده است.

.

کمپانی ادعا کرده که اتهامات کوین اسپیسی سبب بی ارزش شدن سریال «خانه پوشالی» شد که باارزش ترین محصول کمپانی است.

اسپیسی در پاسخ به این ادعا اتهام جدیدی علیه این کمپانی مطرح کرد و گفته که کمپانی به او بدهکار است زیرا آنها به طور غیرقانونی خسارت بیرون انداختن او از سریال را نپرداختند. پس از آنکه اتهاماتی علیه او در سال 2017 مطرح شد کوین اسپیسی از ادامه حضور در این سریال حذف شد.

قرار است استدلال های شفاهی دو طرف در دادگاه اواخر ماه ژوئن شنیده شود.

دادرسی های حقوقی نیز ادعاهای درارتباط با رفتارهای عجیب و غریب اسپیسی را نشان می دهد. این بازیگر در زمان اخراج خود از سریال به آواز و رقص با ترانه های “اوکلاهما!” یا “بریگادون” پرداخته بود وقتی از او سوالاتی بابت اتهاماتش در اتاق کنفرانس پرسیده بودند.

گروه تولید سریال این رفتار کوین اسپیسی را آزاردهنده توصیف کردند.

در دوران انتخاب بازیگر برای فصل نهایی سریال، اسپیسی بازیگر جوانی را به هتل سانتا مونیکا دعوت می کند تا درباره یک نقش با او صحبت کند.وقتی او نمی پذیرد کوین اسپیسی او را با ماشین به مرکز گتی رسانده و به او دست درازی می کند.

کمپانی مدیا بخاطر یکی از اتفاقاتی که سرصحنه تولید این سریال افتاده بود رسما معذرت خواهی کرد.

کوین اسپیسی که مدتهاست در انظار عمومی ظاهر نشده و تنها به ویدیوهای تبریک سال نو بسنده می کند با اتهامات متعددی روبه رو است و در سه شهر لندن، لس آنجلس و نیویورک پرونده دارد.

او اما مدام این اتهامات را رد می کند.