بایگانی‌ها

تصمیم عاقلانه/ دیسنی بازگشت جانی دپ را می‌خواهد

▪️دیسنی بشدت علاقمند است که جانی دپ را با نقش جک اسپارو،در نقش مکمل در ششمین فیلم «دزدان دریایی کارائیب» مقابل دوربین ببرد. شاید این یکی از تصمیم‌های بسیار هوشمندانه کمپانی باشد که یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و محبوب‌ترین کاراکترها را به روی پرده بزرگ برگرداند.

🔹کمپانی دیسنی در سال‌های گذشته تلاش کرد که راه خودش را از جانی دپ جدا کند و دپ نیز چندان علاقه‌ی به بازگشت در نقش جک اسپارو نشان نداد.دیسنی کمی پس از ماجرای مقاله امبر هرد در روزنامه واشینگتن پست، جانی دپ را اخراج کرد. و جانی دپ قسم خورد که دیگر با دیسنی همکاری نمی‌کند. سال گذشته جری بروکهایمر، تهیه‌کننده دزدان دریایی کارائیب، به آسوشیتدپرس گفت که دارد روی بازگشت جانی دپ به چندگانه دزدان دریایی کارائیب و فیلمنامه ی کار می‌کند که نوشته شده است.

🔹کریگ مازن(چرنوبیل، آخرین بازمانده از ما» همراه با تد الیوت فیلمنامه جدیدی «دزدان دریایی کارائیب» را نوشته است. او چندی پیش روند فروش فیلمنامه خود به دیسنی را توضیح داد:« ما ایده ی به دیسنی ارائه دادیم و فکر کردیم هیچ راهی نیست که آن‌ها فیلمنامه را بخرند چون خیلی عجیب وغریب بود اما آن‌ها داستان را خریدند و فیلمنامه جذاب است. منتها اعتصاب پیش آمد و همه منتظر ماندند.»

🔹چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» از نگاه بسیاری از طرفداران و پس از آنکه آخرین بار در سال 2017 قسمت «مردگان حکایت نمی‌کنند» اکران شد،یک چندگانه تمام شده است . اما پول حرف اول را می‌زند و احیای دوباره این فرنچایز نزدیک است. به نظر می‌آید کمپانی دیسنی تصمیم درستی گرفته تا جانی دپ را برگرداند. دزدان دریایی کارائیب بدون جک اسپارو نمی‌تواند به راه خودش ادامه بدهد.