بایگانی‌ها

«تلماسه 2» داستان عاشقانه

«تلماسه 2» داستان عاشقانه
«تلماسه 2» داستان عاشقانه

اولین تصاویر رسمی «تلماسه 2/Dune: Part Two’» ساخته دنی ویلنوو در مجله ونیتی فیر منتشر شد. پس از نمایش نخستین تریلر فیلم در رویداد سینماکان، تصاویر تیموتی شالامی، زندایا، فلورانس پیو و… در مجله ونیتی فیر منتشر و دنی ویلنوو به این نشریه گفت که داستان قسمت دوم درست از جایی شروع می‌شود که فیلم نخست تمام شد.

 

 

به گزارش ورایتی دنی ویلنوو توضیح داد:« این اهمیت داشت. تلماسه 2 یک دنباله نیست. بلکه قسمت دوم است. این تفاوت دارد. من می‌خواستم فیلم واقعا از جایی شروع شود که ما شخصیت‌ها را در قسمت اول رها کردیم. هیچ پرش زمانی نداریم. می‌خواستم به لحاظ دراماتیک قسمت اول را ادامه بدهم.»

ویلنوو با وجودی که قسمت دوم را یک فیلم اکشن حماسی  جنگی توصیف می‎کند اما تاکید می‌ورزد که در قلب داستان یک قصه عشق میان پل (شالامی) و چاندی(زندایا)  هست.

« من مدام به گروه تولید گوشزد می‌کردم، مهم ترین ویژگی آن جرقه است که رابطه میان دو این دو کاراکتر است. اگر ما این جرقه ثبت نکنیم، اگر آن را روی پرده نیاوریم، فیلم بدرد نمی‌خورد.»

یکی از قسمت‌های خلق داستان عشق مسابقه علیه زمان برای فیلمبرداری سکانس های عاشقانه در ساعت جادویی در صحرای اردن بود. ویلنوو می خواست این لحظات در نور طبیعی و طلایی غروب خورشید فیلمبرداری شود اما این خواسته چنین معنی برای گروه فیلمبرداری داشت که هر روز فقط یک ساعت برای فیلمبرداری سکانس ها وقت دارند.