بایگانی‌ها

تنفر پدرو آلمودوار از شبکه‌های آنلاین

تنفر پدرو آلمودوار از شبکه‌های آنلاین
تنفر پدرو آلمودوار از شبکه‌های آنلاین

می‌توان نام پدرو آلمودوار را به فهرست فیلمسازانی اضافه کرد که از شبکه‌های پخش آنلاین فیلم و سریال تنفر دارند. این فیلمساز اسپانیایی و گروهی از فیلمسازان اروپایی نامه ای را امضا و خواستار دریافت مالیات از شبکه‌های پخش آنلاین شدند كه باعث می شود خدمات پخش آنلاین مجدداً بخشی از گردش مالی خود را در کشورهای اروپایی به سینمای مستقل برگردانند.
حالا پدرو آلمودوار پیشنهاد کمپانی‌های پخش آنلاین را برای انتشار فیلم بلند بعدی خود ، “مادران موازی/ Parallel Mothers” را در این شبکه‌ها رد کرد.
آگوستین آلمودوار، برادر پدرو و تهیه‌کننده و شریک او در کمپانی ال دسیو در مصاحبه جدیدی با اسکرین دیلی گفت که «مادران موازی» برای شبکه نت‌فلیکس نیست.

وقتی خبرنگار اسکرین دیلی از او درباره عادت تماشاگران در سال 2020 سوال پرسید، آگوستین جواب داد:«برای ما که عاشق دیدن فیلم روی پرده بزرگ هستیم این اوقات نگران کننده است ، زیرا خطر از بین رفتن نمایش در سالن‌های سینما بیشتر و نزدیکتر می‌شود.به هر حال ما فکر می‌کنیم که برای نمایش فیلم در سالن‌ها باید مبارزه کرد.»
« از آنجایی که من و پدرو، به سبک قدیمی فکر می‌کنیم ،با وجود چندین پیشنهاد برای ارائه فیلم جدید در شبکه‌های پخش آنلاین ، در حال برنامه ریزی نمایش فیلم جدید پدرو در سالن‌های سینما هستیم.

فیلم جدید پدرو آلمودوار «مادران موازی» همکاری دوباره او با پنه‌لوپه کروز بازیگر محبوبش است. داستان درباره مادرانگی و خانواده است،که تمی تکرارشوند ه در آثار پدرو آلمودوار است.

آگوستین گفت که فیلمنامه را پدرو آلمودوار نوشته است و انتخاب گروه تولید و بازیگران انجام شده و آماده فیلمبرداری در ماه مارس هستند.

پدرو یک فیلم کوتاه وسترن 20-30 دقیقه‌ی به سبک خودش پس از تمام شدن فیلمبرداری «مادران موازی» می‌سازد.