بایگانی‌ها

تیم بحران در مراسم اسکار

تاریخ اسکار 2024 مشخص شد
تاریخ اسکار 2024 مشخص شد

▪️پس از جنجال سال گذشته در مراسم اسکار که به سیلی ویل اسمیت روی سن بر صورت کریس راک در پخش زنده مراسم منتهی شد. آکادمی علوم و هنر سینمایی یک تیم بحران را امسال در دوران برگزاری مراسم می گذارد تا اگر موقعیت و رویداد غیرمنتظره ای پیش آمد بتوانند بهتر عمل کنند.

در گپ و گفت تازه ای یکی از مدیران آکادمی بیل کریمر اشاره کرد که نگرانی های اخیر درمورد مراسم امسال هم وجود دارد که ماه آینده برگزار می شود. در دو سال گذشته آمار تماشاگران مراسم اسکار به پایین‌ترین حد خود رسیده است. آمار مراسمی که نود سال قدمت برگزاری دارد. ماه گذشته نامزدهای اسکار در ضیافت ناهاری به میزبانی جنت یانگ شرکت داشتند یانگ هم گفته بود که پاسخ سازمان به اتفاق سال گذشته ناکافی بود.

حالا بیل کریمر در گفت وگو با تایم به حضور یک تیم بحران در محل برگزاری اشاره می کند.»ما یک تیم کامل بحران خواهیم داشت. هرگز قبلا چنین اقدامی انجام نداده بودیم. و برنامه های زیادی را در مراسم اجرا می کنیم. سناریوهای متعددی را مرور کردیم. بنابراین امیدواریم که آمادگی هر اتفاقی را داشته باشیم …»

 

«بخاطر جنجال سال گذشته ما ذهن مان را به مسائل زیادی معطوف کردیم که می تواند در مراسم اسکار اتفاق بیقتد. اما چنین طرح تیم های بحران -تیم های بحران و ساختاری که امسال خواهیم داشت را خیلی سریع جمع کردیم.حالا بستگی به بحران دارد…امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد و ما مجبور به استفاده از تیم بحران نشویم. اما چارچوبی را اجرا می کنیم.»