بایگانی‌ها

سانجی لیلا بانسالی «هیرامندی» را برای نت‌فلیکس ساخت

سانجی لیلا بانسالی «هیرامندی» را برای نت‌فلیکس ساخت
سانجی لیلا بانسالی «هیرامندی» را برای نت‌فلیکس ساخت

▪️نت‌فلیکس به طور جدی در هند مشغول سرمایه‌گذاری است. جدیدترین تولید نت‌فلیکس در هند سریالی به کارگردانی سانجی لیلا بانسالی به نام «هیرامندی» است که  منطقه معروفی در شهر لاهور پاکستان است و زنان بدنام در آنجا ساکن بودند. سریال با بازی سوناکشی سینها، مانیشا کویرالا و… به زنان چند نسل از این منطقه می پردازد.

 

چند روز پیش در برنامه ی که نت‌فلیکس شعبه هند برگزار کرد و  تد ساراندوس -مدیر نت‌فلیکس- برای رونمایی از سریال «هیرامندی» حضور داشت او حرف‌های خود را که با خبرنگاران محلی گفته بود دوباره تکرار کرد:«هند سریع‌ترین رشد بازار نتفلیکس در جهان در سال جاری بوده و به همین دلیل، ما می‌توانیم به سرمایه‌گذاری در روایت داستان های عالی ادامه دهیم. و من فکر می‌کنم وقتی «هیرمندی» را می‌بینید، خواهید دید که چرا کار کردن با سانجی و ارائه  سریال افتخار یک عمر بوده است. و شما هنوز چیزی ندیده‌اید.»

 

نت‌فلیکس سال 2022 حدود 22 محتوای در قالب فیلم، سریال ، مستند هندی تهیه کرد. و در مجموع 100 محتوای در هند از بدو تاسیس تهیه کرده است.

در این مراسم تد، سانجی لیلا بانسالی را با  باز لورمان مقایسه کرد که سریال The Get Down را برای نت فلیکس ساخته  است.«من مقایسه‌هایی با باز لورمن را با شما خوانده‌ام و با اورمان کار کرده‌ام – تجربه  همکاری با شما دو نفر بسیار شبیه به هم بوده است، منظورم این نیست که  سبک  کارتان را برتر بر مضمون بدانید.  سبک و مضمون هر دو است  و ارائه هر  دو  به یک اندازه بر پرده است. انجام این کار بسیار سخت است، و این یک خاصیت بسیار کمیاب در کارگردانان است که می توانند از عهده این کار برآیند.»