بایگانی‌ها

جانی دپ:نمی‌توانند نقش جک اسپارو را از من بگیرند

جانی دپ:برنمی‌گردم
جانی دپ:برنمی‌گردم

جانی دپ در طول چهار دهه حضور مقابل دوربین چندین نقش خاطره‌انگیز ایفا کرده است که یکی از آنها شخصیت جک اسپارو در چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» است.

دپ شخصیت جک اسپارو را در پنج فیلم از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» محصول کمپانی دیزنی ایفا کرد. با این وجود شنیده می‌شود که دیزنی دیگر تمایلی ندارد جانی دپ را در نقش جک اسپارو به خدمت بگیرد. اما جانی دپ نمی‌خواهد و در نظر ندارد این نقش را به راحتی کنار بگذارد، حتی اگر در کسوت جک اسپارو در جشن تولد کودکان حضور بهم برساند.

دپ هفته گذشته در نشست مطبوعاتی جشنواره سن سباستین پیش از دریافت جایزه افتخاری از فرهنگ کنسل گفت و در بخشی از کنفرانس به نقش جک اسپارو هم پرداخت. او در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت که هیچ وقت نقش جک اسپارو را ترک نمی‌کند.

دپ گفت: «به خانه مردم می‌روم و فعلاً در جشن تولدها این نقش را بازی می‌کنم.این جنبه مثبت داشتن و به شیوه ای عجیب زندگی بخشیدن به چنین شخصیت هایی مانند جک اسپارو است. یا هر شخصیت دیگری که من به اندازه کافی شانس داشتم ایفای شان کنم و به زیبایی جک اسپارو جان ببخشم. من به خانه‌ی فردی می روم و در جشن تولد کودک شما نقش جک اسپارو را ایفا خواهم کرد. برای این کار به هیچ همراهی احتیاجی ندارم. خودم می‌توانم نقش را بازی کنم و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از من بگیرد. می‌توانم با کاپیتان جک در یک جعبه سفر کنم – به معنای واقعی کلمه در یک جعبه – و وقتی فرصت مناسبی پیدا شد در مکان‌های گوناگون با مردم دیدار کنم جایی که خنده و تبسم و مسائل دیگر اهمیت دارند، مهم‌ترین مسائل دنیا.»